Dysso: Att Arne inte är särskilt bra längre, det håller jag absolut med om. Men att ALLA andra är värdelösa köper jag inte. Lasse Granqvist passar utmärkt både i radio och i TV och i Calle Johansson ser vi en framtida expertkommentator av hög klass.. om han nu inte väljer att snöra på sig grillorna igen.. =)
Sannes: Lite präktighetsvarning över Hegerfors agerande tycker jag. Förmodligen ser han väl slutet på sin egen karriär i TV-studion och vill väl säkert hålla kvar vid den numer mycket gamla bilden av att vara bäst....
Snäll att kalla mig för tonåring....tack för det....
Men det känns som deras tid är förbi, det behövs ny förmågor som kan hänga med i spelet på ett bra sätt. Både Arne och Ankan säger ju fel namn på spelarna och det gällde både Modo och Frölunda idag.
Tänka sig... samma visa varje gång efter slutsignal på canal+... förlorande lags fans hackar på Arne och Ankan... är det för att fjuniga tonåringar inte har dommaren att klaga på längre eller vad?
Modo gjorde 2 regelrätta mål under ordinarie tid, Frölunda 1. Sen bjuder Rådbjer er på 1 poäng. Det är nästan skrattretande att vi vinner trots 9 skador tillslut samtidigt som Frölunda har fullt manskap!
Frölunda hade fått 3 poäng om DOM gjort sitt jobb och avgjort redan i första perioden då ni inte alls hängde med och således renderade i massor utav PP, även 5 mot 3. 1 poäng för mycket? *asg*
Sannes: näe det var ingen rolig match att titta på.... frölundaspelarna var inte riktigt sig själva. jag tycker att det var henke som räddade den poängen som vi fick.....
Men som jag skrev, det är nog bara att inse att Frölunda inte spelar bra just nu. Det är många av grabbarna som behöver kliva fram åtskilliga steg.
Det mest positiva från matchen är att vi fick med oss 1 poäng, vi kunde faktiskt blivit utan poäng idag. Och än en gång var det en bra publiksiffra i Scandinavium, 10618 personer är ju suveränt bra.
Tycker bara det låter aningen osannolikt att ni skulle ha pressat, men att VF skulle ha lyckats skjuta dubbelt så många skott. Det där gällde givetvis de två första perioderna...
Ni har svårt att hänga med oss i svängarna märker jag, ni fick ett turligt oförtjänt mål tidigt i andra men om vi fortsätter pressa som vi gjort hittills så börjar nog puckorna ramla in för vår del.