gud: Nej fasen, jag jagar ju fjärdeplatsen nu när Klinth är bortrest;)
Målvakt imorgon är osäker. Jag själv hoppas på att Norrena får chansen. Niklas Andersson har varit osäker p g a magsjuka men den senaste rapporten gör gällande att han är tillbaka. Så visst är det läge att spela på oddset. Inte en chans de tappar en hemma nu...
liepins: klart är allafall att ni har en tumme med er från lilla mig...
ALLA... jag och några galningar ska på hockey den 23 April.. bla..liepins,hockeymillis...är det någon som är sugen på att ramla med o svinga en läsk eller 2 och sedan gå på matchen kan messa mig eller ynglingen liepins.. det skulle vara kul att vara ett gäng härifrån HS..
Peter72: Modo tror jag oxå ni klarar nu med två raka hemma. tror både vi kan vinna 2 o 3 matcher i Scandinavium, har mkt med dagsformen att göra =) Vi får väl vänta o se tills vi möts, om vi möts ;)
Sebbe: Det är klart att vi är inte överlägsna i den meningen. Jag menade bara att spelet soim vi har haft under säsongen inte stämmer riktigt överrens med det spelet som vi har nu. MODO kommer vi att klara av. det är jag helt övertygsd om. ni kan säkert vinna en match i scandinavium men två? mycket tveksamt.
Peter72: lite väl överoptimistisk där tycker jag. Ni går att rubba, ni e bra, men långt ifrån överlägsna. Ta er förbi Modo först som ett delmål på vägen =)
ribba9: Inget lag skall kunna rubba oss. med det spelet som vi har presterat i år skall vi vinna detta klart. men som sagt mycket kan hända i slutspelet. men nu har vi 2 hemmamatcher på rad. nu ska vi bara ta MODO.
Skärpning ny frölunda...fixa ihop spelet och kom ut och prestera det ni har presterat under året...när vi e på topp så ska inte ett modo med magnus wernblom kunna rubba oss..oavsett vilken målvakt som vaktar buren...=)
rådbjer: Jag blir stum. Artikeln beskriver på ett bra sätt Leksands sätt att spela hockey. AVSKYVÄRT. Vissa av spelarna i LIF har tagit på sig rollen som bödlar. VIDRIGT.
Inga faktiskt och föressten angår väl inte det dig för ni skall ju inte möta oss i alla fall för ni är ju så inställda på att Färjestad skall vinna med 4-0 i matcher... Vi hade Fbk i gungning igår men klarade inte riktigt av det...
Föressten Leksand spelade inte fulare än vad Fbk gjorde... 5 utv i sista per för Leksand var i Överkant .. Domaren avgjorde matchen till Karlstadlagets fördel... fråga vem som helst?? Även FBK:arna får du höra att en del av utvisningarna var billiga...
Du kan ta och krypa in i kuvösen igen och somna om för innerst inne är ni fortfarnade förbannade över den där jäkla tummen i första mötet...
Jag vet att Leksand kan spela stundtals fin ishockey och du kanske borde ta dig till leksand och kolla nån match om vi möts i semi men det gör vi antagligen inte... I alla fall om man får tro er !" Experter "
Jag vet att Leksand har kapacitet att störa vilket lag som helst..
Tyvärr har jag inga biljetter till matchen så själv kan jag inte göra det men ni som har kan=) Ja jag tycker att det vore lite kul med något nytt! Skulle va tufft med typ sånna där lappar som dom håller upp på fotbills mather i rött o grönt. Svårt att förklara men hoppas att ni fattar?
Jag tycker att alla Frölundaiter som ska på vf:s matcher ska färga håret rött!=) Ljus rött elr mörk rött spelar ingen roll. hehe någon som håller med mig elr är emot mig?
ribba9: tror att anledning till slutspelsskägg är att man åker så mycket skridskor att man orkar inte raka sig. sen skadar det ju inte att vissa tjejer tycker det är snyggt. se tidigare inlägg =))
Gaaahhh! Too much pressure!!!!;)