Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Frölunda mot Sm-Guld

« · 233106 · » Till forumet

Sv: Frölunda mot Sm-Guld
Linnea:

Gaaahhh! Too much pressure!!!!;)
Kommentera

liepins: Du får ju visa attt du kan hantera det då nu i sanningens ögonblick.. Det är det som skiljer männen från pojkarna..Hehehe..; )
Kommentera

Linnea:

Lita på mig. Jag tar hand om detta. Men då ska jag fasen ha credit för det när segern är bärgad!;)
Kommentera

liepins: Visst fixar du segern, fixar jag mer kakor; )
Kommentera

Linnea:

Hmm..mer kakor. Då får man nog ta sig ett kvartssamtal innan så de verkligen vinner;)
Kommentera

liepins: Det tycker jag. Och säg till Conny och gänget att de är stjärtligt ihjälomna de också ; )
Kommentera

Håller stenhårt med Henke. Kakko-Alavaara tre mål bakåt. Wernblom ska inte lämnas så ensam, det borde Alavaara om nån förstå. Henke ska fortsätta i mål. Han vill revanschera sig och visa Göteborg vem som är nummer 1. Det tror jag iaf.

Och en grej till, SM-Liiga intresserar mig inte ett dugg.
Kommentera

vad jag har förstått från tidnigen i morse så står Henke, men det är väl gamla nyheter kan jag tänka :)
Kommentera

mysmi: Enligt Frölundas hemsida är laget det samma som spelade sist utom att Niklas är tillbaka och ev är Eronnen magsjuk denna gång
Kommentera

A-team: ja, det läste jag oxå i tidningen, typiskt, men de klarar det säkert idag ändå!
Kommentera

mysmi: Menar du att frölunda inte ska klara sig om henke står?
Kommentera

Frölunda85: nä, det var väl inte det jag sa. Jag sa att det är typiskt att laget inte kan få vara helt intakt att alltid någon är sjuk, men att de klarar sig säkert ändå
Kommentera

mysmi: ok, så Andersson e fortfarande magsjuk?det e typiskt i så fall, vi behöver honom
Kommentera

Frölunda85:

Nicke är tillbaka men eventuellt kan inte Eronen spela.
Kommentera

liepins: ok, tur att Niklas e tillbaka, men synd med Eronen.

Ikväll måste vi vinna över MoDo. Jag tippar på 4-2 till oss
Kommentera

Frölunda85:

Jag är lika överoptimistisk som vanligt och tippar 5-1.
Kommentera

Frölunda85: men andersson var väl tillbaka nu?
Kommentera

mysmi: Ja, det är han, jag skrev fel
Kommentera

Ja lite bättre rubrik!

i morgon ska jag soy på tv4 sen ska jag lyssna på p4, och "höra" vf vinna mot timrå, sen ska jag till borgen.
Kommentera

frölundaindian: tycker att det är dax nu att slå timrå i scandinavium.....sista chansen imorgon....Vf mor Sm-Guld
Kommentera

Mike66: Måste jag verkligen se till så hela tråden blir raderad, orkar verkligen inte :)
Kommentera

danoj: ja....verkligen....
Kommentera

danoj: Tycker mig skönja en viss vekhet i psyket hos GötLaBorgarna - Nä ni får inte vika ner er nu grabbar för det är juh nytt krig i morgon juh. I vilket fall som helst så leder vi psykkriget STORT och ni leder matchserien, kanske stort i morgon? Det ser lite halvtungt ut nu igen men vinner vi bara en utav dessa två bortamatcher så kan allt hända.

Grattis till SM-guldet!
Kommentera

mike66: Tack! ;)
som jag skrev nedan så kommer Dysso att närvara i scandinavium imorgon, kombinationen Dysso + GUD + Timrå = Timråförlust, så champagnen står redan på kylning ;)
Kommentera

ribba9: VF-mor SM-guld, är hon snäll hon? En sådandäringa Go gumma eller? Känner på mig att efter att Timrå tagit ledningen i inledningen på den andra perren så börjar busvisslingarna att hagla återigen och sen har vi er i säcken igen - bara att knyta till sedan.
Kommentera

danoj: gud fixar segern i möra han - Champagnen kan ni sälja för den kommer ni inte att få användning utav än på några matcher! Eller skänk flarran till lillguden vettja ;)
Kommentera

mike66: hon??????ne nu har inte tik något att bjuda på längre...;)
Kommentera

ribba9: Vi får la si i möra - Vi har varit uträknade förr!
Kommentera

mike66: jo det har ni nog varit fast nu har vi er i brygga....;)
Kommentera

ribba9: Om ni vinner i möra så har ni oss rejält i brygga - Matchen i morgon bli direkt avgörande skulle jag tro för fortsättningen. Vinner vi den kan allt hända - Timrå är ju trots allt det allra bästa bortalaget denna säsong. Inte ens Frölunda kan mäta sig där - Sådäså!

Men det är ju klart - ni har ju redan vunnit SM-guldet sååå...
Kommentera

mike66: Fel sagt: Timrå är det bästa BOTTENLAGET denna säsong!
Men det var väl det du menade Mike?
Kommentera

mike66: men jag har för mig att vf är es bästa hemma lag...så det blir väl hugget som stukket....
Kommentera

ribba9: Det beror nog mycket på er medgångare hur matchen kommer att te sig i möra. Får ni en lite halvtaskig inledning så kommer ju också tystnaden och därefter busvisslingarna och sedan tystnad igen.
Kommentera

orion: Så klantade man till det igen - typiskt. Självklart så är Das Boot under ytan, det bästa BOTTENLAGET med utsikt över BOTTENVIKEN denna säsong - men nu borde det snart vara dags för lite ytläge. Tycker att vi bryter igenom isen i möra och på måndag och släpper ut lite bråte och gaser där nere i Götet. Sen dyker vi snabbt ner för att ligga och lura som en gammgädda i vassen tills på onsdag - då skickar vi iväg den första torpeden för att spara den allra sista tills på fredag. Då sänker vi skeppet.
Kommentera

Kom igen nu frölunda.....dax o vakna nu.....varför spela så jävla tillbakadragna.....det funkar inte mot timrå...kom upp i banan och sätt tryck på dem så ska detta gå vägen...
Kommentera

ribba9: VF visar låg korpklass idag och som vanligt uslare än usla på powerplay och de allt mer viktigare tekningarna.

Ser inte alls bra ut...
Kommentera

Los Lobos: Förstår inte när VF ska börja skjuta pucken högt, ska man behöva ringa Conny och konstatera detta?
Kommentera

Frölunda behöver en bra tekare tills nästa sesong
Kommentera

Los Lobos: men det är ju kul att timrå får vara med och kalasa på den goda kakan fast i andra har timrå inget att komma med...
Kommentera

Varför i hela helvete kostar det 200 spänn på långsida ståplats och man är barn och har seriebiljett????kan någon svara på denna idiot höjning??
Kommentera

kan någon säja mig vad frölunda håller på med??
Kommentera

Ja vad i hel**te håller vi på med? Jag trodde på SM-Guld ett tag men nu är det nog FBK-Timrå som möts i final.
Kommentera

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-1!!!!!!
Kommentera

Link: Vem gorde det???
Kommentera

Mr Y: Joel givetvis...nu vänder ni nog...
Kommentera

Sebbe: Härligt hur lång tid är det kvar?
Kommentera

Mr Y: LUNDQVIST, Joel assisterad av KAHNBERG, Magnus
Kommentera

Link: GÖTT
Kommentera

Mr Y: Japp de gjordes när det var en minut kvar av andra perioden.
Kommentera

ribba9:
Kostar 200 bakom kassen också. Billigt ju om du jämför med andra arenor.
Kommentera

« · 233106 · »