Kom igen nu frölunda.....dax o vakna nu.....varför spela så jävla tillbakadragna.....det funkar inte mot timrå...kom upp i banan och sätt tryck på dem så ska detta gå vägen...
orion: Så klantade man till det igen - typiskt. Självklart så är Das Boot under ytan, det bästa BOTTENLAGET med utsikt över BOTTENVIKEN denna säsong - men nu borde det snart vara dags för lite ytläge. Tycker att vi bryter igenom isen i möra och på måndag och släpper ut lite bråte och gaser där nere i Götet. Sen dyker vi snabbt ner för att ligga och lura som en gammgädda i vassen tills på onsdag - då skickar vi iväg den första torpeden för att spara den allra sista tills på fredag. Då sänker vi skeppet.
ribba9: Det beror nog mycket på er medgångare hur matchen kommer att te sig i möra. Får ni en lite halvtaskig inledning så kommer ju också tystnaden och därefter busvisslingarna och sedan tystnad igen.
ribba9: Om ni vinner i möra så har ni oss rejält i brygga - Matchen i morgon bli direkt avgörande skulle jag tro för fortsättningen. Vinner vi den kan allt hända - Timrå är ju trots allt det allra bästa bortalaget denna säsong. Inte ens Frölunda kan mäta sig där - Sådäså!
Men det är ju klart - ni har ju redan vunnit SM-guldet sååå...
danoj: gud fixar segern i möra han - Champagnen kan ni sälja för den kommer ni inte att få användning utav än på några matcher! Eller skänk flarran till lillguden vettja ;)
ribba9: VF-mor SM-guld, är hon snäll hon? En sådandäringa Go gumma eller? Känner på mig att efter att Timrå tagit ledningen i inledningen på den andra perren så börjar busvisslingarna att hagla återigen och sen har vi er i säcken igen - bara att knyta till sedan.
mike66: Tack! ;) som jag skrev nedan så kommer Dysso att närvara i scandinavium imorgon, kombinationen Dysso + GUD + Timrå = Timråförlust, så champagnen står redan på kylning ;)
danoj: Tycker mig skönja en viss vekhet i psyket hos GötLaBorgarna - Nä ni får inte vika ner er nu grabbar för det är juh nytt krig i morgon juh. I vilket fall som helst så leder vi psykkriget STORT och ni leder matchserien, kanske stort i morgon? Det ser lite halvtungt ut nu igen men vinner vi bara en utav dessa två bortamatcher så kan allt hända.
Frölunda85: nä, det var väl inte det jag sa. Jag sa att det är typiskt att laget inte kan få vara helt intakt att alltid någon är sjuk, men att de klarar sig säkert ändå
Håller stenhårt med Henke. Kakko-Alavaara tre mål bakåt. Wernblom ska inte lämnas så ensam, det borde Alavaara om nån förstå. Henke ska fortsätta i mål. Han vill revanschera sig och visa Göteborg vem som är nummer 1. Det tror jag iaf.
Och en grej till, SM-Liiga intresserar mig inte ett dugg.