Det är bara att gratulera Timrå till en charmant genomförd match.
Nu är VF illa ute - match i Borgen på måndag och sedan tillbaka till Timrå. Är nu väldigt tveksam till finalspel - dagens match var ännu ett bottennapp. Trodde nog att VF var bättre än så här...
ribba9: Naturligtvis, jag var inne och läste lite och jag tyckte det var mycket deppigt här där förklaringen skall vara att VF är inne i en formsvacka?!! Dålig förklaring tycker jag.....
Han kanske ville avlasta dem spelar som spelat tidigare...men håller med dej helt...mycket dåligt av frölunda...Dax att vinna i borgen nu...för dem kan uppenbarligen inte vinna i scandinavium mot timrå...
shalander: Ne men det kanske finns en hel del nerver med i spelet oxå...men det är en ganska biligt ursäkt...frölunda ska bara köra över timrå om spelat stämmer fast det har ju inte gjort det på länge...
sahlander: Ne men det kanske finns en hel del nerver med i spelet oxå...men det är en ganska biligt ursäkt...frölunda ska bara köra över timrå om spelat stämmer fast det har ju inte gjort det på länge...
ribba9: Det e klart att vi KAN vinna över Timrå i Scandinavium, vi är mycket bättre än Timrå, felet ligger inte där. Det e helt enkelt så att det sykiska förstör för oss, Frölunda spelarna blir nervös och tydligen pressade, de är tydligen inte så erfarna att de pallar trycket
Frölunda85: ja men det mesta sitter nog i huvudet...dem går nog inte in med 100%,,dem vet att dem var seriens bästa borta lag men det straffar sig..men det blir ju inga mer matcher nu scandinavium mor timrå denna säsongen...det kanske e bra...;)
Frölunda85: Då skall de inte heller spela en sm-final som du resonerar.... tror mycket väl att de pallar trycket. Det som ligger i fatet på erat lag Frölunda är att alla hade dem som Sm-mästare innan serien drog igång. Det är inte lätt att bli korad som vinnare innan serien började ens.
ribba9: fan vad jag älskar Kalle Koskinen!! det blev en sån match jag efterlyste förut idag.... Men vi har tur att frölunda är sveriges sämsta lag i PP, och det säger jag inte för att vara elak utan det är fakta...