Andra matchen i rad som Kallio får kliva av isen mållös, precis vad jag förutspådde för några dagar sedan - Nu vet dom hur man plockar bort han. Filmstjärnan ramlade också idag mycket lätt - varför talar ingen om för honom att han ska plocka av sig skridskoskydden?
Helt osannolikt att vi klarade utav alla dessa 3 mot 5 lägen? Vilken match Timrå-grabbarna gör, Timråklacken hördes mycket ikväll - helt underbart att höra dom stå kvar och skandera: "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp."
Vi snackade lite om vilket lag som är bäst tränade här på gb:n för några timmar sedan - Idag visade Timrå att dom är grymt starka och att dom aldrig aldrig någonsin kommer att vika ner sig en millimeter i detta slutspel.
Bäva Frölunda för nu blir det åka av i fortsättningen!
ribba9: fan vad jag älskar Kalle Koskinen!! det blev en sån match jag efterlyste förut idag.... Men vi har tur att frölunda är sveriges sämsta lag i PP, och det säger jag inte för att vara elak utan det är fakta...
Frölunda85: Då skall de inte heller spela en sm-final som du resonerar.... tror mycket väl att de pallar trycket. Det som ligger i fatet på erat lag Frölunda är att alla hade dem som Sm-mästare innan serien drog igång. Det är inte lätt att bli korad som vinnare innan serien började ens.
Frölunda85: ja men det mesta sitter nog i huvudet...dem går nog inte in med 100%,,dem vet att dem var seriens bästa borta lag men det straffar sig..men det blir ju inga mer matcher nu scandinavium mor timrå denna säsongen...det kanske e bra...;)
ribba9: Det e klart att vi KAN vinna över Timrå i Scandinavium, vi är mycket bättre än Timrå, felet ligger inte där. Det e helt enkelt så att det sykiska förstör för oss, Frölunda spelarna blir nervös och tydligen pressade, de är tydligen inte så erfarna att de pallar trycket
sahlander: Ne men det kanske finns en hel del nerver med i spelet oxå...men det är en ganska biligt ursäkt...frölunda ska bara köra över timrå om spelat stämmer fast det har ju inte gjort det på länge...
shalander: Ne men det kanske finns en hel del nerver med i spelet oxå...men det är en ganska biligt ursäkt...frölunda ska bara köra över timrå om spelat stämmer fast det har ju inte gjort det på länge...
Han kanske ville avlasta dem spelar som spelat tidigare...men håller med dej helt...mycket dåligt av frölunda...Dax att vinna i borgen nu...för dem kan uppenbarligen inte vinna i scandinavium mot timrå...
ribba9: Naturligtvis, jag var inne och läste lite och jag tyckte det var mycket deppigt här där förklaringen skall vara att VF är inne i en formsvacka?!! Dålig förklaring tycker jag.....
Det är bara att gratulera Timrå till en charmant genomförd match.
Nu är VF illa ute - match i Borgen på måndag och sedan tillbaka till Timrå. Är nu väldigt tveksam till finalspel - dagens match var ännu ett bottennapp. Trodde nog att VF var bättre än så här...
Helt osannolikt att vi klarade utav alla dessa 3 mot 5 lägen? Vilken match Timrå-grabbarna gör, Timråklacken hördes mycket ikväll - helt underbart att höra dom stå kvar och skandera: "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp."
Vi snackade lite om vilket lag som är bäst tränade här på gb:n för några timmar sedan - Idag visade Timrå att dom är grymt starka och att dom aldrig aldrig någonsin kommer att vika ner sig en millimeter i detta slutspel.
Bäva Frölunda för nu blir det åka av i fortsättningen!
Älska Timrå IK!