Frölunda HC

SHL · 60456 inlägg · 3404 ämnen

Frölunda möter lilagult

Sv:Frölunda möter lilagult
Klinth:
Klart det är vår förtjänst, något annat kan det inte vara.

Härligt att grabbarna klarade av att rädda en poäng iallafall, det trodde jag inte.

danoj: Koivisto som kvitterar och faktiskt klart mersmak för Frölunda. Får hoppas att de orkar trycka dit den i förlängningen nu!!!

Klinth: Gonatt!!

Klinth:
Äsch också, ingen extra poäng.

Sannes: FAN!!! Utvisning och PANG. Pelle Prestberg.... xzxzjhd

Klinth:
Sånt är livet, men som jag skrev tidigare så är jag nöjd med att grabbarna klarade av att få med sig en poäng iallafall.

Dream Team: Nu när man väl fick puls efter sömnmedlet de två första perioderna? Tar en stund att tagga ner men visst är det nattsvart i alla fall ;-)

Sannes: Du är en alldeles för snäll och ödmjuk människa. Hur orkar du? Var gör du av all aggression???

Klinth: Trots en pinne känns en förlust i sudden ju ändå som en förlust... ja, för egen del, alltså. Inte människa förrän dan efter.. jobbigt ;))

Klinth:
Jag, snäll och ödmjuk, njae det undrar jag.

2 mål framåt på totalt 2 matcher i Scandinavium, när hände det senast?

Dream Team: I bästa fall i morgon ja.... Tur man skall på bandy i morgon och få skrika av sig lite anger.....

danoj: Som tur är jävligt länge sedan....

Min fråga kvarstå... VARFÖR VIT TRÖJA??? Någon som vet?

Klinth:
Känns som du kommer att få det tuffare på Slätta imorgon.

Klinth: JJ lovade oss att aldrig mer spela dåligt efter malmö matchen hemma i scandinavium. Vad ska han säga nu?

Sannes: Tja, ganska så troligt eller hur ;-)

Men glöm inte bort att den feta tanten skall sjunga oxå innan det är över.....

Vf chefen: Dax att bygga en ny, egen arena kanske?

Sannes: Har man sett på fan... Trots över 2000 rykande och osande inlägg i detta forum är man en helt oerfaren liten pubertetspojk med erfarenhet 0 och gluttare... Se upp mina grannar, för nu gluttar jag vidare ;-)

Klinth:
Nämen, skall jag sjunga, attans också ... :)

Trots dåligt spel, så drog vi från i toppen av tabellen, visserligen bara med en poäng men det räknas ju det också.

Klinth:
Nästa inlägg du skriver, då är du med i spelet igen.....

Klinth: Hah, det vara bara när jag stod på 2000 inlägg. När jag skrev nummer 2001 blev jag legend igen... gött, då kanske man kan sova i natt då.

Klinth: äh, de "glömde" la bortatröjan...

annars var det en pissmatch och Färjestad spelade lite småfult som vanligt...

Klinth:

Frölunda har vart borta hemma, därför ville man verkligen vara borta hemma. För det är borta de spelat som bäst.
Hm, solklar förklaring.

I övrigt en småtrevlig match så när på den lilla detaljen att Frölunda var pissdåligt. Danielsson var väl sådär men säger som jag sa till några timråiter. En annan domare hade inte gett annorlunda resultat. Vi skall t o m tacka honom för utan hans utvisningar hade Frölunda aldrig tänt till ikväll.

Nåväl, allt är glömt. Två raka bortamatcher nu - sex enkla pinnar!

slashpuppie: Småfult och småfult. De är väl inte vana att motståndarna boxar dem på smalbenen :-)
Håller med Danne L om att det var en småtrevlig match med ett rättvisst slut :-)
Härlig dag på jobbet idag, solen skiner och himlen är lila och gul

Svanru: Chara vår småful hela matchen. Bara för att man e 203 cm skall man inte tillåtas ha armbågarna i ansiktet på motspelarna. Sen var domaren ruggigt dålig igår. Ojämn så ingen visste vad som gällde.

mok: Man kan inte väta sig så mycket mer när det är danielsson som är domare.

« · 459671