Frölunda HC

60403 inlägg · 3400 ämnen

Gåshud

« · 526706 Till forumet

Gåshud
Rubriken säger allt, följ länken.

Cred till Malte på Frölundaforumet, Svenska Fans.

Klicka på Frölunda.avi
Kommentera

Sv: Gåshud
danoj: Sicka goa småklipp... Speciellt den med Frölunda =)
Kommentera

Vf chefen: Orkar inte ladda ner men är detta sekvenser med spel från matchen eller publikbilder? Eftersom vi skall hålla oss ifrån olagligheter så skall vi inte länka matchbilder då detta är olagligt då bara Canal+ har rättigheter till detta och är stenhårda.
Kommentera

mok: Det är privattagna filmer som den riktiga upphovsrättsmannen har lagt ut för allmän beskådan. Det är inte matchbilder typ utan roliga händelser. Framförallt ljud.
Kommentera

Vf chefen: Riktiga upphovsrättsmannen :) Så länge det inte är matchbilder är det helt OK. Dock rörliga bilder från matcherna har Canal+ alla röttigheter till och dom e lite kinkiga på folk som filmar från matcherna och lägger ut detta på internet.
Kommentera

mok: Menar du att man inte får filma med egen videokamera från matcher som canal+ sänder ifrån? Att det är så på rock konserter osv vet jag men att det var så på ishockey hade jag ingen aning om.
Kommentera

Vf chefen: Så är det faktiskt. Canal+ har ju köpt dessa rättigheter dyrt för att ha rätten till det. Så visst är det olagligt att filma och distribuera detta på något vis.
Kommentera

mok: I vilket fall som helst så är det närmsta man kan kalla matchbilder Introt. Givetvis är det bilder på spelare och publik men inte när spelet är igång. Vet inte var gränsen går heller.
Kommentera

Vf chefen: Inte jag heller men publikbilder klagar dom knappast på :)
Kommentera

Hahaha!

Magnus KAHNBERG!

Det är ordet för kvällen!
Kommentera

mok: På tal om gåshud så fick jag nog alla konstiga kropps rekationer som finns nyss. Frölunda vann om ingen märkt det.
Kommentera

Vf chefen:

Snart kan man gå in på www.difhockey.se och läsa om den totala utskåpningen av Frölunda, sen fick vi ett skitmål och vann.

Wikegård efter matchen:

"Vet inte om dom vunnit välförtjänt nån av dom 3 matcherna"

Surt sa räven
Kommentera

Vf chefen: Haha om DIF tyckte det vart jobbigt att torska med 2-1 i dom tidigare matcherna tar detta npg priset. 0-1 19:46 in i 3e perioden av att en av deras bättre spelare gjorde ett misstag som Frölunda nyttjade. Frölunda åt sej mer o mer in i matcher ju längre tiden gick.
Kommentera

danoj: Wikegård var rent ut sagt pinsam efter matchen
Kommentera

danoj: Vem har sagt Wikegård är ödmjuk :) Klockrent av Calle efteråt att säga att WIkegård var ute på hal is när han klagade på domaren.
Kommentera

mok: Roligast var dock att Lasse Granqvist sa att VF kan göra en FBK men problemet var att VF möter FBK i finalen
Kommentera

Fy fasen vad knäckande det måste vara. Minns när Fimpen Eklund avgjorde mot oss med 9 sekunder kvar men det var en grundseriematch. Nog första gången som jag skriker ut och skrattar samtidigt vid ett Frölundamål. Skrattet var dock helt sonika av chock tror jag. Sitter man och väntar på sudden och vips så var det över.
Kommentera

Dragan 2k: Precis vad ni kommer att upptäcka mot oss stora stygga FBK :-)
Kommentera

Aah. Ser att det brann till lite för duktigt Thoresen som fixade till ett matchstraff i matchminut 60 med en elbowing.
Kommentera

Svanru: Stora stygga vargen. Sjunger som dom 3 små grisarna... Ingen rädder för vargen här :)
Kommentera

mok: Är ni grisarna då :)
Kommentera

Svanru: Hahah jag väntade mej nästan att den skulle komma men jag får väl ta den helt enkelt :)
Kommentera

« · 526706