Vi får hoppas på en roligare match mot Linköping. Resultatmässigt alltså! I övrigt var matchen mot HV 71 underbar även om man har hur mycket synpunkter som helst på både ditt och datt. Men satan vilken match!!!
Klinth: Ett Frölunda utan Kahnberg, Tolsa, Esbjörs, Tukio och även Kallio. ja det blir ingen lätt uppgift mott ett LHC som torskat 5 (?) raka matcher i en arena där vi inte kan vinna..... 2-2 helt enkelt.
mok: Med tanke på att Frölunda åkte till Jönköping med en massa juniorer och spelar jämt med Hv så kommer Linköping få jobba hårt för att ta en seger mot er..
Boråsindian: Jag kommer inte kunna följa matchen imorgon, möjligtvis slutet, då borde de vinna. Jag brukar för otur med mej när jag lyssnar på radion. När jag är på plats brukar det gå bra men inte bänkad i fotöljen med radion på hög volym.
Boråsindian: Ingen aning, kan kolla i tv bilagan..men där stod dte inget.. Jag sak dit så jag behöver egentligen inte ha någon koll på det? Nån annan som ska dit på tisdag??
Blir ingen lätt uppgift imorgon, Tolsa, Kahnberg, Esbjörs, Kallio, Tukio Och Högardh borta. Men det är LHC som har pressen på sig efter 5 raka utan vinst.
Hur utmanar man experterna och hur kommer man med i litan med dom som tippar är ny här så har inte så stor koll än kommer bli bättre jag lovar jag lägger in mitt tipps här tills jag vet var man tippar ha det göttigt på er alla vf fans
gud: det ska vara ett litet P i piff också men det ser bättre ut om alla namn som man radar upp börjar med stor bokstav. Men om det stör dej får jag väl ändra på min vana då dah!!
mok: Blir spännande att se hur Anton Axelsson fungerar med Niklas och Jonas i förstalinen. Kan han kanske, med fina framspelningar av Niklas, få ett mål?? =))
Mattias-74 2-6 Friman SR 1-2 piff 3-5 Boråsindian 0-4 Mäster Olof 3-3 (skrev det resultatet du tippade efter full tid) gud 5-2
Jag höll mitt löfte att hålla gud lååångt ner i tabellen, och stava med litet G (hur stor betydelse det nu har ^o)) Säg till om jag missat någon eller skrivit fel!!
Anton Axelsson fick sitt mål som jag skrev förut, assisterad av Andersson och Johnsson!! Patrik Carlsson fortsätter att imponera och assisterade Plüss 1-2 mål. 2-2 efter första perioden.
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?
Nåväl, nu till Linköping, Norrena och kexchoklad.
Ur slag, på grund av och gott.
Slutresultat: Linköping - Frölunda 2-4