Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

God Jul!

« · 642452 Till forumet

God Jul!
Ville bara passa på att önska alla en God Jul och ett Gott Nytt År!
Och tänk nu på att ladda ordentligt med skinka, gröt och extra mycket snaps så att ni kan heja riktigt ordentligt resten av säsongen.
Själv kommer jag sitta i krismöte med expertpanelen och fundera ut nån bra strategi för att putsa siffrorna lite; ))

God Jul!
Kommentera

Sv: God Jul!
Linnea: God Jul på dig själv du Linnea och alla andra med naturligtvis oxå.....

TIK031 säger då.....väl mött på tisdag........;-)
Kommentera

Friman SR:
Även jag säger God Jul till er alla!!
Min jul innehåller massa mat och två hockeymatcher (timrå och leksand)!!
Kommentera

Friman SR: Du är medveten om att jag kommer stå bland er va? Mitt främsta mål med kvällen är att orsaka splittring i leden. Divide and conquer=)
Kommentera

Även jag tänkte passa på tillfället att önska eder alla en riktigt riktigt

GOD JUL

(Nu tar jag fram stora julgroggen. Skål, vi syns på tisdag!!)
Kommentera

mangan: Ja, man kastar sig väl in på ett hörn och utbringar en riktigt God Jul till er alla! Väl mött på blå kommande tisdag! ;-)
Kommentera

Linnea:
När kvällen är över så har du bytt lag...

Röd och vit går du hem med ett stort leende...;)
Kommentera

gud: Men jag är ju redan hemma. Om du petar in lite grönt i färgskalan är du mer rätt ute; )
Kommentera

Linnea:
Du förstår vad den ÖDMJUKE menar...;)

Diskar Dream Team fortfarande..;)
Kommentera

Linnea:

God Jul på dig själv!

Inga problem, nästa rond börjar efter uppehållet och då jävlar skall vi visa vilka det är som bestämmer:)
Kommentera

Danne_l: Jag önskar väl också en sådan där God Jul till er som vill bli tillönskad.
Kommentera

Linnea: splittring i leden... Divide and conquer... Ja men vi kommer ju att kramas, det är ju inte fotboll vi håller på med, vi håller ju inte på med sånt... Fast... ni får ju gärna bita i blålinjen...;-)
Kommentera

Instämmer, God Jul
Kommentera

Linnea: God jul
Kommentera

God Jul allihopa :D
Hoppas ni får en bra dag, trots att den inte är så vit som man önskar..
Men förhoppningsvis finns det någon som har lite snö att glädja sig med.
Kommentera

indiantjej: Aaah. Några plusgrader och ingen snö i sikte. Kan vi bara få lite småregn också är allt perfekt.

Göteborg är härligt om vintern.
Kommentera

indiantjej: Det närmsta snö jag kommer idag är om jag går ut och skrapar rutorna på bilen samlar ihop allt kastar upp det i luften och låtsas det snöar :)
Kommentera

mok: hehe ahh det är nog så.. men idag (en dag försent) kom det några flingor här..
någon annan som haft samma "lycka"?
Kommentera

indiantjej:
Nope enda lyckan var strålande solsken och underbart vackert vinterlandskap täckt av frost INTE SNÖ!!
Kommentera

piff:
hm.. va taskigt.. men det är ju rätt fint ändå, men det är ju absolut inte samma sak som äkta kramsnö.
kommer vi överhuvudtaget att få en riktig vinter??
Kommentera

indiantjej:
Den kommer säkert i slutet på jan förjan på feb, då när man börjar tröttna på mörkret och kylan och vill att våren skall komma..
De RIKTIGA vintrarna med tjockis på haven och meterdjupa snödrivor är tyvärr förbi iaf i södra Sverige..
Kommentera

indiantjej:
Minst två gånger under vinterhalvåret så snöar det i Göteborgsområdet
Och en sväng har redan varit här...

Så håll tummarna att det kommer en sväng till snart...
Kommentera

gud:
Men den mesta snön försvinner ju av alla saltbilar eller blir slask. Så är det iaf här ute i lilla staden Lysekil och då borde det vara så i Götet också eller? eftersom det är mer trafik där..
Hoppas, hoppas, hoppas på massa snö till nyår hörde att det skulle bli snöstorm på torsdag men vädersnubbar ska man aldrig lita på..
Kommentera

piff:
Lovar..Ju mer snö som kommer hit i Göteborgsområdet
är väldigt bra för mig..;)

Men du har riktigt rätt..Det mesta som ramlar ner här försvinner ganska snabbt
Kommentera

gud:
Får hoppas på köldchock vid årsskiftet. Då kan man sitta hemma i värmen och se på massa goa filmer!!
Kommentera

piff:
Köld o snö är jättebra för mig...

Så jag hoppas att du får sitta inne ofta i värmen snart..;)

Nått bra filmtips till en gammal man som jag??
Kommentera

gud:
Det kan jag allt försöka iaf; Jag älskar själv Sagan om ringen-triologin! Wallander filmerna är bra ET också. Monty Python går ALLTID hem!! Du kan kanske ta dej två helkvällar och se Star Wars filmerna, har själv bara sett de tre första får snart ta tag i det.
Om man har lust att ligga hemma i värmen men ändå känna kalla kårar längs ryggen kan man alltid sätta på Omen, Exorcisten eller Liftaren.
Upp till dej att välja!
Kommentera

piff:
Alla dina suveräna tips har jag sett..

De flesta av dessa du räknar upp är mycket bra filmer..

Hade turen att få Sahara på dvd igår..

Är det något att de??
Kommentera

gud:
Vet inte det, har inte sett den..hmm får väl räkna upp några fler filmer då så du blir nöjd ;)
Gudfadern, Indiana Jones, Secret Window, Djurtjyrkogården, Rambo, Me myself and Irene, Pang i bygget och Strandvaskaren.
Nu hoppas jag att jag har räknat upp några som du inte har sett..
Kommentera

« · 642452