Till en välförtjänt seger i går, ingenting att diskutera, ni spelade äckligt disiplinert i mittzon och ställde om spelet snabbt samtidigt som TIK spelarna såg lite trötta och långsamma ut. Idag skall de gå en kurs i att matchen börjar i första perioden när domaren släpper pucken ;-) Norrena såg stabil ut i målet trotts att det blev lite griningt på slutet, tror att Henke får svårt att komma in i målet igen nu....
En annan sak så tycker att ni här inne på HS skall vara stolta att ha såna fans som i BAD-BOYS som åker på match efter match, de är några killar som får igång lite stämning med "exil frölundaiter" som jag antar bor norrut någonstans,,,riktiga fans..aldrig hata bara älska.
Inatt klockan 02.15 sätter man sig på bussen söderut för en förhoppningsvis bättre match av Timrå.
matsby: Tack tack! Vårat mål i bad Boys är att försöka vara på varje match. Vilket är svårt visserligen men vi jobbar på det. Slutspel skall ses på plats. Sen lär man känna folk runtomkring när man åker så få och det skadar aldrig.
helloor: Klart vi är nöjda, denna säsong har varit som en dröm, även för de som var med förr i tiden, de har upplevt ungdomen på nytt. Alla matcher nu i slutspelet ser vi som en bonus, säsongen har varit lång och man vill aldrig att den skall ta slut.
Det finns kanske ett par stycken som tror på en SM-final för vår del men de flesta av oss är realister och inser att i år är det er tur, sett över säsongen så är ni ju klart bäst.
Jag hoppas dock att vi kan ta en av matcherna nere i götet nu så att vi kan få en fin och värdig avslutning på säsongen på onsdag den26/3..
Snälla kan vi inte få vinna en till :-))
Vi kanske kan öla tillsammans någonstans imorgon nära scandinavium när vi kommer ifrån norr ?
Jag tror att vi kunde få det trevligt tillsammans för i våra supporterklubbar finns det bara snälla människor :-))
Sorry matsby! Men vi vill att Frölunda vinner hemma och i två matcher i rad!
Men ni kan ju få en riktig TIK-helg i Göteborg, tre matcher på tre dagar med Frölunda - TIK!
Lördag 22 SM-semi nr 4 A-lagen i Scandinavium Söndag 23 SM-semi J-18 Frölundaborg, kl 18.30 sedan på måndag 24 A-lagen SM-semi nr 5 och det är förhoppningsvis den sista matchen mot Timrå iår.
Jag tycker att Timrå skall ha all heder av sin säsong, ni har varit fantastiska, spelat en rolig och offensiv ishockey och visat att de sk experterna (och resten av hockeysverige) att det inte hänger på en spelare om man vinner eller försvinner utan det är hela laget som spelar.
Idag skall de gå en kurs i att matchen börjar i första perioden när domaren släpper pucken ;-)
Norrena såg stabil ut i målet trotts att det blev lite griningt på slutet, tror att Henke får svårt att komma in i målet igen nu....
En annan sak så tycker att ni här inne på HS skall vara stolta att ha såna fans som i BAD-BOYS som åker på match efter match, de är några killar som får igång lite stämning med "exil frölundaiter" som jag antar bor norrut någonstans,,,riktiga fans..aldrig hata bara älska.
Inatt klockan 02.15 sätter man sig på bussen söderut för en förhoppningsvis bättre match av Timrå.
Håll i er gubbar för nu kommer vi.
FORZA TIMRÅ.....