Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Grattis!

« · 252472 Till forumet

Grattis!
Grattis till Finalplatsen gubbar!
Kommentera

Sv: Grattis!
Grattis till finalen på er i götet!! Ta nu FBK så vi här uppe iallafall kan säga att vi förlorade mot sm-vinnarna!!!
Kommentera

Instämmer i gratulationerna. Se nu till att förvalta den här finalplatsen bra, för nästa år åker ni ur mot MoDo igen... ;)
Kommentera

knaskamilla: Nä, modo är inte goa att tas med...
Kommentera

Grattis VF till en väl genomförd semifinalserie. Kör hårt mot Kaffekvarnarna. over and out...

Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!
Kommentera

wheppa: Tack!! Gud vad skönt. Sm final. Nu tar vi Färjestad också...
Kommentera

knaskamilla: Ni klagade på Modos plank om att Dragkedjan inte gjorde nåt... om ni följt semifinalserien mot Timrå så borde ni sett annat eller hur? Men tack för ditt grattis.
Kommentera

Grattis till finalplatsen!

Håller hårt på er i finalen mot det andra laget från Värmland som jag helt förlorat respekten för med sina filmningar och "grin"-lirare. Gör svensk hockey en tjänst och sätt dit dessa fjollor, så vi slipper se dessa fjantar höja SM-bucklan.
Kommentera

FreddanVF:
det finns idioter och det finns idioter...

Frölunda fans...
Grattis till till segern idag...
lycka till i Finalen...
Kommentera

FreddanVF:

Mig veterligen har jag inte klagat på någon dragkedja. Vilka har klagat? Jag kan inte ens minnas att jag läst några sådana klagomål.
Kommentera

gud: tack för en kämpainsats! skönt att se hur timrå blev hyllade efter matchen också. det har dom förtjänat.
Kommentera

knaskamilla: Jag kan ha läst det på modohockey.se också men där måste man ju bli medlem för att skriva... Och jag menade ni till modos fans inte dig personligen.
Kommentera

spiff:
visst är det kul att se en riktig klaack som jobbar
i en hel match...;0)
Kommentera

FreddanVF:

Varför skrev du det då till mig? Notera dessutom att de som skriver på modohockey.se inte är samma personer som de som skriver på HS... Tjaskigt, hörru! ;P
Kommentera

NU JÄVLAR SKA VI VINNA SM GULD!!!!!!!!!
VI SKA MALA NER KAFFEBÖNORNA FRÅN KARLSTAD TILL!!!
Kommentera

5+ till H Lundkvist som ju är mycket stabil. Kan han spela som idag då måste Rock-Ragge i FBK ta på sig sina allra största benskydd(mot DIF såg man ju bara benskydd å pipskägg på karln). Förresten grattis till finalplatz VF. Tack för i år eTIK.
Kommentera

Grattis Frölunda! Hoppas att Henrik Lundqvist är lika lysande i Hockey-VM, jag kan nog njuta av hans målvaktsspel bättre då.

Jag håller tummarna för att SM-guldet hamnar i götlaborg dårå.
Kommentera

Hoppas att ni tar SM guld även fast ni slog ut oss kära TIKare:)
Håller tummarna för er,,,snälla slå ut FBK:)
Älskar Timrå IK!!
Kommentera

Grattis Göteborg till Finalplatsen!!!
Kommentera

Jishua:
Tackar!;)
Kommentera

Jishua:

Jag får också tacka så mycket...man är fylld av en förväntansfull och härlig känsla just nu =)
Kommentera

Jishua: jepps, tackar, nu blir det nymalet kaffe i scandinavium nästa torsdag, kom dit ca 21.25, vi bjuder ;)
Kommentera

Hockeymillis: Bara att hålla med. Nu gäller det att knyta till säcken som vi inte gjorde 96.
Kommentera

Dragan 2k:

Men det tror jag vi gör...jag har fullt förtroende för Conny och våra grabbar. Är det nåt år som vi borde klara oss hela vägen så är det ju i år. =)
Kommentera

Hockeymillis: Jag är förhoppningsfull jag med. Svävar på moln just nu.... :-)
Kommentera

Grattis och lycka till i finalen! Vi sparar det tills nästa år!

I slutet av april kommer jag ner till Gbg och vandrar uppför avenyn i min Timrå t-shirt! =)
Kommentera

hassebo: Tack. Och när du kommer skall du förhoppningsvis uppleva en fest som aldrig förr.
Kommentera

Dragan 2k: Jag bangar aldrig för en fest!
Kommentera

danoj: Så sant. Nybryggt kaffe är gott. Men återstoden dvs kaffesumpen åker genast ned i slasken och är borta för alltid, saknad av ingen.
Kommentera

hassebo: Känns som jag stolt kommer bära min densamma under påskhelgen i götet =)
Kommentera

Dragan 2k: Det är du garanterat inte ensam om! =)

Borde vara ganska lätt att köra bil inne i Göteborg nu, alla göteborgare svävar ju på moln så det måste vara tomt på gatorna nu..haha (försökte vara lite lustig men jag tror att jag misslyckades rejält *ler*)

Skämt o sido...vi förtjänar verkligen ett guld i år så som vi har spelat =)
Kommentera

Hockeymillis: Se upp för FBK's Owe Thörnqvist i målet. Han har groteska benskydd. I lördags gick 19 av Philips 21 tum åt för Sunes benskydd. 3 domare 5 tränare 36 spelare och ca 8000 åskådare fick dela på de återstående 2.
Kommentera

Grattis till finalplatsen. Bästa laget vann nog ändå tillslut.
Jag är bara sååå glad att ni fick kämpa lite.

Grattis igen och slå nu kaffepojkarna.

Älska Timrå IK
Kommentera

wesse: Det ska vi, alltid gott med nymalt kaffe, även om jag diggar zoegas mest ;)
Kommentera

Grattis till finalplatsen!! Ni var det där lilla snäppet bättre, när allting väl kom till kritan. Lycka till i finalen!
Kommentera

Kan bara hålla med de övriga talarna och önska er ett lycka till i finalen - Ni var det bästa laget, men vi kommer igen var så säkra på det. Vi är Timrå och vi ger aldrig upp.

Grattis Frölunda.
Kommentera

mike66: Tackar, och jag litar helt fullt på den första meningen du skrev, för visst håller ni på oss i finalen? ;)
Kommentera

danoj: Som sagt så ligger mitt tips i er gb inför finalen - 4 raka tar ni mot FBK skrev jag ju - Finns ingenting som kan stoppa er nu när Timrå är borta. Se till att vinna nu så känns det också mycket bättre för oss att veta att vi åkte ut mot det bästa laget.

VF mot SM-guldet!
Kommentera

mike66: Nadas problemas ;)
Kommentera

mike66: Henke var grym i målet idag, och om man ska tro reportern på timrås hemsida så gjorde han mål också, silken supermålis vi har!!! :)
Kommentera

danoj: Jo han räddade er ikväll - 32 skott och ett framåt, imponerande - ska bli kul att se honom i VM om han spelar såhär bra även i finalen.

"Istället var det Frölunda som lyckades sätta
1-0 genom Henrik Lundqvist."
Kommentera

Stort grattis till finalplatsen och lucka till mot FBK
Kommentera

Ehhhhhhhh, Lycka till ska det såklart stå... :)
Kommentera

Jag vet inte riktigt hur det gick till men när jag kom till jobbet idag så skulle jag visst få åka på hockey sa dom.
Jag på en hockeyfinal, ja jösses vilken höjdare, det är nog inte så dumt att jobba i Trollhättan trots allt.
Kommentera

Vill ställa in mig i ledet och gratulera till en väl genomförd matchserie och grattis till vinsten ni var det bättre laget och det fanns inget annat, än att ni skulle gå vidare. Lycka till mot FBK jag håller på er.
Kommentera

« · 252472