Frölunda HC

60372 inlägg · 3399 ämnen

Grattis Frölunda!

« · 261179 Till forumet


Grattis Frölunda!
Otroligt bra match och vilket drag det var i arenan, frööööölundaa!
Ni är mycket välförtjänta av SM-GULDET!

Grattis Frölunda!Grattis Frölunda!Grattis Frölunda!Grattis Frölunda!

Vi syns igen nästa år...

FBK-Bertha hälsar!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Det är bara att sälla sig till kören. Grattis Förlunda! Ni var det klart bästa laget i grundserien och 4-0 mot FBk talar sitt tydliga språk.

Att sen Brynäs säkrade nytt ES-kontrakt igår kväll gör inte saken ett enda dugg sämre. Vi ses vid rinkarna nästa säsong. GRATTIS!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Vill bra grattulera Frölunda till SM-guldet ni var väl värda detta..och ni supportarar i Frölunda var mycket dukiga igår vilket drag..
Hoppas det kan bli en fajt om SM-guldet mellan er o Timrå nästa år..men men Grattis än en gång!
Erica
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Från ännu en Timrå-supporter.
Ingen tvekan att ni var värda guldet i år. Finalserien ger juh ytterligare en dimension till vad Timrå har preseterat i år.

Igår rockade Frölunda fett men...

Timrå rockar alltid fetast!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Jag har försökt att läsa mig till när grabbarna skall hyllas idag och den tiden jag har läst mig till är 17,30, stämmer det?!

Jag har lite planer på att åka ner och hylla dom och då är det bra och veta tiden, jag får förmodligen sluta tidigare på jobbet.

Är det bara jag som är trött men lycklig idag.......
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
sannes:

19.00 står det i G-P!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Dagis:

Tack! Vi får se vilken tid det är som gäller......
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Grattis från en Djurgårdare till en fin säsong och ett välförtjänt guld!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Grattis alla Frölundaiter! Väl mött nästa säsong :)
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Grattis till guldet!'
MVH en Timrå fan.
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Grattis Frölunda!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Det är väl ingen risk att man blir ensam på Götaplatsen ikväll, eller?! *s*

Nu har jag bestämt mig att jag skall komma på ett besök till storstaden. himla bra tid kl 19,00.
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Kommentarer är överflödiga: Det här är det bästa jag nånsin varit med om!!!!

Tack säger jag till alla gratulerande fans, ses nästa år!;)
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
FY FAAN VA GÖTT=)
GRATULERAR till första guldet på oerhört länge tyvärr så bor jag ju en bit uoo i vårt avlånga land och kan ikke komma ikväll men tänk på mig oxå när ni jublar
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
EFTER ALLA DESSA ÅR AV FÖRTVIVLAN O STOR VÄNTAN SÅ HAR FRÖLUNDA GJORT DET!!!!!!!!!!!!!!!!

38 ÅRSEDAN MEN NU 2003 SÅ HAR VI SM GULDET! HERRE JÄVLAR VA GÖTT!

HAR ALDRIG FÄLT SÅ MÅMGA GLÄDJE TÅRAR SOM JAG GJORDE NÄR KALLIO GJORDE MÅLET 1.56 I PERIOD 6!!!!!

FRÖLUNDA HAR GJORT DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Fy fan vá härligt... 38 år tog det, men det var värt att vänta...
FY FAN VÁ HÄRLIG!!!!!!!!!!

Tack Frölunda för en väl genomförd säsong som bjöd på många härliga stunder...

Vi ses//Glenn
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
VILKEN INSATS !!!!!!

VILKA HÄRLIGA MATCHER !!!!!!

VILKET HÄRLIGT LAG NI HAR !!!!!!

GRATTIS FRÖLUNDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

NI VAR BÄST !!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
goteborgsrappe:

DOM VAR INTE BÄST DOM ÄR BÄST, DOM ÄR MER EN SÅ!
JÄÄVLAR VA GÖTT!!!!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
SupportVF: Nu har jag lyssnat på denna hela dagen.
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Snacka om att man har sovit gott inatt, även om man vaknade upp med huvudvärk ;)
Fy helsike va skönt, var det någon publik som var värda detta så var det göteborgarna!

SM GULD SM GULD SM GULD SM GUUUUUULD!

ps: Conny som staty utanför scandinavium!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
danoj: SM-GULD!!!Vad skönt det låter efter en lång väntan,gläds verkligen med grabbarna.Och x-tra kul för carnbäck som nu lägger av och får sitt efterlängtade SM-guld och Kung Kallio var grym igår,Norrena oxå mycket bra;ja hela laget skulle man kunna rabbla upp för ingen spelade ju dåligt.
Frölunda är värdiga vinnare:vann serien,gick till final och vinner finalen i storartad stil(4-0),det kan inte vara mer rättvist.Och Conny borde få en staty efter sig på Avenyn.
Ha´t så bra alla goa gubbar!
SM-GULD,SM-GULD,SM-GULD!!!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Så där ja, efter gårdagens snöpliga förlust har jag nu sörjt färdigt. Jag vill gratulera Frölunda till ett makalöst år för föreningen. En trippel e mäkta imponerande. Jag lyfter på hatten o medger att ni var bättre än oss sett över 4 matcher o ni e värdiga vinnare, GRATTIS!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Sebbe: GRATTIS FRÖLUNDAFANS!!!!!!

Det här var ni värda, för ni spelar rolig och fartfylld hockey.

Vi brynäsare vet ju hur sånt här känns och hur det ska firas!!!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
sgt pepper:

Till alla mina vänner i Götet och de andra....

GRATTIS TILL GULDET!!!

38 ÅRS VÄNTATN ÄR ÖVER :)

// Mattias
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
GRATTIS alla Frölunda-iter här på HS. Har unnat er detta välförtjänta SM-guld hela säsongen. Ja, egentligen i flera säsonger tidigare med!

En Brynäsare full av ödmjukhet
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Bright: Man får tacka och samtidigt gratuelera till att ni är kvar i elitserien. En elitserie utan Brynäs är som en fest utan Dragan - helt enkelt inget att ha.
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Grattis till SM-guldet.. Jag minns hur det kändes. :-D
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
laila: Tack. De flesta här har inget sådant minne. Det finns nog ingen andra supportrar som kan känna det vi känner nu. För då måste man vänta närmare 40 år för att känna glädje...
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Dragan 2k: Jo det kan jag förstå. Det kan vara en annan känsla men just SM guldet är en känsla för sig och det är nog samma för alla kan jag tänka mig. :-D
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
laila: Jodå den känslan gillar nog alla. Tack för gratulationen och grattis till fortsatt elitseriespel för jag antar att du har ett Brynäshjärta (något skamset har jag inte tittat på din profil).
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
YEESSS! JAG ÄR SUPPEER GLAD ATT FRÖLUNDA VANN SM-GULD 2003!!!!! Jag tycker att det är rätt att frölunda van guldet för dom har ju inte vinnit guldet frånomed 1965 och nu tyckte jag att det var dags för ett sm-guld...bäckoff alla färjestadfans för det är frölunda indians som är champions glöm ej det färjestadfansen!!!! Jag hoppas att det går bra för frölunda nästa år!!!!/hockeyfans=)
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Jag har läst tidningarna, kollat på avgörandet på video, legat och tänkt tillbaka på kvällen och natten men ändå inte riktigt fattat vad det egentligen är som har hänt. Ska åka in till stan om ett par minuter och se om det kan få mig att fatta. Tack till alla Brynäsare, Djurgårdare, MoDoiter, Färjestadare och alla andra för gratulationerna, de värmer något oerhört! Vi syns ute i landet nästa säsong.
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
GRATTIS till er som spelar i Frölunda, er som som är aktiva inom föreningen och slutligen oss alla som håller på Frölunda och som har tagit dom till våra hjärtan.

Sagan är sann, Guldet är bärgat!!!

Tack till er alla som har gratulerat oss, vi är glada och nu skall det firas ordentligt i Götet. Välkomna att delta!!!
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Klinth: är på väg men jag tror att jag missat bussen tyvärr...;)
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Dt e la bare o säga Grattis te alla frölundare!!
Färjestad orkade tyvärr inte hela vägen...
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
soffe: ÅÅÅ VA FAN HADE NI GULD HJÄLMARNA PÅ KORTET...buuu

hehe:)
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
frölundaindian: haha...;)...
Kommentera

Sv: Grattis Frölunda!
Grattis till SM guldet!
Kommentera

« · 261179