Frölunda HC

60372 inlägg · 3399 ämnen

Hemmapremiär, experterna tar täten!

« · 583031 Till forumet


Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Metal Guru: Ännu ett utbölingstips , tro att Mora skräller och tar en pinne med sig hem till Dalarna :3-3 .
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Sannes:
Som utböling får jag ta och balansera upp det här:
1-2, vilket också blir slutresultatet.
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Inte så många som har tippat resultat ännu, men det är lika bra att göra en sammanställning redan nu.

Experterna:

Danne         6-1
mok            4-1
Klinth          3-1
Dragan        5-1
Linnea         5-2

Utmanare:

Bonuz         5-0
Sannes       4-2

Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Linnea:

Frölunda har ett ruggigt anfallsspel när det stämmer.
Tyvärr för er del så bygger anfallsspelet på en bra defensiv där försvaret kan lita på målvakten, enligt vad jag förstått så litade inte frölundas backar på salo i ö-vik vilket lämnade stora ytor åt pavlikovsky i mittsonen.
Ödesdigert misstag...
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Sannes: Absolut. har haft halva TIK hemma i vardagsrummet precis. Psykningarna haglade. Frölundasidan bestod dock bara av mig och var således något underbemannad.=)
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Linnea:

Lite tvåsiffrigt den 8 oktober kanske...
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Sannes: Inte då. Jag sparar det till ett senare tillfälle. Jag hushåller lite med de tvåsiffriga resultaten bara.
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Frölunda vinst med 4-2 tycker jag känns som ett klockrent resultat.

För övrigt tror jag bestämt att Linnea har blivit "feg" sen hon blev en sån däringa så kallad expert, så några tvåsiffriga resultat lär vi inte få se ifrån henne denna säsong. :)

Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
mora1:

Är man kaxig innan får man vara beredd att ta den stora smällen efteråt också. Hade det varit Färjestad eller nåt hade jag inte sagt något, men nu;)
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Danne_l: Jag vet, men jag måste ju passa på FÖRE matchen förstår du väl, efter misstänker jag att det bara är att krypa iväg med svansen mellan benen. :-)
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
mora1:

Ibland gör man bäst i att vara tyst...
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Bonuz: Kan nog hålla med dig att det blir 5-0, men då får inte Salo, T.Salo eller Tommy Salo stå åt er, han är och kommer att förbli ett såll.
Men nu ska jag inte måla fan på väggen, han har sina ljusa stunder också --- när han sover eller öppnar båsdörren.
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Paddan: Ja historiskt sett har det ju varit så. Dock tänker jag göra mitt bästa för att epitetet "expert" ska få lite mer välförtjänt tyngd.
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Linnea: Äh, är man expert så har man väl den titeln även om man tippar helt åt skogen, så tippa tvåsiffrigt du (säger jag som inte har något med det hela att göra).
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Dragan 2k: Hmm.. jag är ju lite sugen på att dra till med ett tvåsiffrigt resultat i hemmafavör, men nu har jag ju ett ansvar som expert att tänka på.. så vi säger väl 5-2 då för att vara lite mer realistisk.
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Klinth: Dragan är optimistisk. vi säger 5-1. Är det taget smäll på ett mål åt vardera håll.
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
mok: Tror att det kan bli ytterligare en tuff match. Hoppas på bättre markeringsspel och något bättre fart framåt. Dessutom att Salo får stå igen.

Det slutar: 3-1
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
mok: En nolla fö Salo? 5 - 0
Kommentera

Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Danne_l: Vi får la dunka till med 4-1 helt enkelt.
Kommentera

Hemmapremiär, experterna tar täten!
Efter en medioker insats igår skrinnar Frölunda imorgon in i ett fullsatt Scandinavium för att visa tvivlarna att man är minst lika bra som tidigare år.
Detta gäller även experterna.

Frölunda-Mora 6-1.

Senast klockan 19.00 idag onsdag skall experterna avlagt sina tips, därefter är det fritt fram för övriga. Om nu inte experterna tippat innan dess dvs...
Kommentera

« · 583031