Så efter landskamps- och Juluppehåll är det äntligen dags för riktig hockey igen! Som man har längtat, är ju så segt att stiga upp på morgonen utan att läsa om gårdagens seger...är ju så segt att se sporten på TV utan hockey...är ju så segt...ja ni fattar!
BORÅSINDIAN: Klart de vinner...de stackarna från Linköping har ju fått än mer skadeproblem nu. Kika in länktips. Fast inte det som avgör. VF är flera klasser bättre helt enkelt.
BORÅSINDIAN: Det är ju en enormt viktig dag på söndag också, eller vad säger du?!..........Jag har inte glömt så det så.
Äntligen hockey igen, det skall bli kul. Men lite dumt med hockey på annandagen, det spelas så många matcher ändå så man borde väl kunna "slippa" att spela under julen. Det verkar som om hockey vill följa efter bandyn.
BORÅSINDIAN: Hahaha.........värst vad du var rolig så här på annandagen....... Som jag skrev tidigare, jag har inte glömt det, bäst att du ser upp man vet aldrig vad som kan hända.....
BORÅSINDIAN: Klart du ska vara hemma på söndag, det vore ju skam annars, eller?!..... Lite konstigt med en måndagsmatch..... Nu har du några hårda dagar framför dig, söndag, hockey på måndag och nyårsfirande därefter.
God fortsättning!