Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Hur ska vi få biljetter?

« · 218600 Till forumet

Hur ska vi få biljetter?
Hej!

Som HV-supporter blev jag ju riktigt nervös när jag hörde detta. Jag menar, HV, kommer ju inte alls säkert att möta VF i kvarten.
För det första så kan ju HV mkt väl sluta 5:a eller 6:a och då lottas de ju inte mot VF. Slutar HV däremot 7:a eller 8:a så är det ju 50 % chans att vi får möta er. Men då fins alltså inga biljetter kvar då eller? Verkar ju inget vidare. Om ni inte låter oss få en ärlig chans att boka biljetter hos er så kan ni ju inte räkna med att få biljetetr i Kinnarps...
Kommentera

Sv: Hur ska vi få biljetter?
Patrik87:

Skumt system det där..........

men så är livet

FORZA VF!!!
Kommentera

Patrik87: Detta är väl en av fördelarna med att veta att man är klar för slutspel och framförallt i kvarten veta vilka datum man spelar. När det gäller eventuella biljetter för HV fans tror jag att ett visst antal är förbokade av supportergruppen eller något. Annars är det en fråga om tillgång och efterfrågan. Biljetterna till kv 1 och 2 försvann på några timmar så det ör många Frölundafans som var utan.

Vi befinner oss i en liknade situation i och för sig också. Vi vet ännu inte vilka vi möter och kan således inte boka några bortabiljeter.

Håll er nu borta från plats 7 och 8 så slipper ni förnedringen.
Kommentera

Patrik87: Oroa dej inte. Det finns säkert nån svartabörshaj som köpt 500 biljetter. Säljs säkert för 1000 kr st
Kommentera

Är biljetterna till kvartsfinalerna redan slut???

Någon som vet om matchen mellan VF -Luleå går kl 16 lr kl17???

VILL HA SVAR SÅ FORT SOM MÖJLIGT!!!

DET STÅR 16:00 PÅ ENDEL STÄLLEN OCH 17:00 PÅ ETT ANNAT
Kommentera

Becka: är du där 16 kommer du iaf inte för sent...
Kommentera

Becka: Biljetterna till kvartsfinal 2 och 3 är helt slut ja, finns ju chans att det blir fler matcher i kvartsfinalserien, men den chansen är ju inte stor ;)
Kommentera

« · 218600