Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Indians-Brynäs

« · 675714 · » Till forumet

Sv: Indians-Brynäs
Klinth: Kallio måste vart underkänd inget mer med det, Joel försökte men fick inte med sej resten så han halkar luite ovanför dom andra helt enkelt.
Kommentera

mok: Kallio var inte godkänd... Möjligen kan jag gå med på de två andra även om jag förväntar mig mer. Särskillt från Joel. Att proppa vid sargerna räcker inte för att vara godkänd.
Kommentera

till gud & Poffa:

Ni är jättegulliga och så med varandra. Jag har egentligen inget emot att ni gullas och myser med varandra, men inte offentligt och inte så här på helt fel plats va???

Hångla gärna vidare, men sköt det i eran egna sängkammare...
Kommentera

Dragan 2k: För att slippa få dej yra om olagligheter....

" ## Tommy Salo, Joel Lundqvist, Tomi Kallio. Där har ni tre godkända frölundaiter."

Detta skriver Frölunda på www.frolundaindians.com

Hur 17 kan man tycka Kallio var godkänd efter 2 korkade utvisningar som kunde lätt blivit fler??
Kommentera

Dragan 2k: Jo, jag vet, men det är många som säger i år men menar den här säsongen :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Han sa i år. En ack så viktig distinktion.
Kommentera

70 Rodrigues:

Oj, ska förtydliga. Sämsta match på hemmais.

MEN, ska ändå tillägga att Brynäs spelade väldigt bra. Aggressivt och stängde mittzonen effektivt. Helt klart det bästa jag sett av Brynäs sedan tiden då de inte var inblandade i bottenskiktet i tabellen. Helt klart värda en slutspelsplats enligt mig!
Kommentera

Danne_l: Gjorde Frölunda gjorde sin sämsta insats för i år eller menar du den här säsongen, 7-1 i arslet borta mot SSK måste väl ändå ha varit sämre?
Kommentera

Poffa:
Kul att du även du kunde aktivera det du har mellan öronen
så att du nästa förstod vad jag menade..Riktigt kul ju..

Riktigt roligt med sanning också..
Kommentera

gud:

Tänk, jag förstod nästan att det inte var det du menade. Visst är det härligt då man försöker förlöjliga personer på sina presentationer. Vissa gör det genom rena falsarier, andra har sanningar att komma med.

Kommentera

gud:

Hehe, japp. Det är jag som lade nivån.

Vafan väntar du dig när du klampar in i Frölundas gästbok en timme efter dom gjort sin sämsta match för i år? Att vi skall ha förståelse för dina tankar och åsikter?
Du som vart med så länge borde fatta att det inte funkar så. Vare sig att Frölunda skulle "lägga" sig när dom har häng på förstaplatsen och att du skulle få förståelse från vår sida.

Tjing.
Kommentera

Danne_l:
Nopp..Lilla gubben..Du var inte i närheten av att
skriva då jag loggade ut..

Jag tom väntade extra länge..

Att du sedan valde att läsa mitt inlägg på ett sätt och lägga
det på din vanliga barnsliga nivå var dock inte oväntat..

Trodde i min enfald att du skulle förstå..Men det
kommer aldrig att hända igen..

Köp dig nu en dricka och ta det lugnt..
Jag lägger ner denna debatt med tanke på hur du har lagt nivån på den..

Vill du nått så ta det via brev..

Poffa:
Sparka på du bara..För det hade jag gjort mot er med
Men du..Det var inte den foten jag menade..
Kommentera

gud:

Ja, jag sparkar gärna på Timråfansen då de ligger. De brukar nämligen sparka i alla möjliga riktningar då de själva är de som står upp. Betalt kvitteras, typ.

Kommentera

gud:

När jag började skriva var du fortfarande inloggad. Svara på ett bra sätt nu istället för att börja snacka om feghet från MIN sida?
Kommentera

Danne_l:
Synd att du var så jävla feg att svara på mitt inlägg
efter jag hade loggat ut..

Poffa..
Är det din fot??
Kommentera

Danne_l: Precis att Timrås slutspelsplats hänger på att Frölunda torskade mot Brynäs i omgång 46 , ja det måste vara en klockren analys.
Kommentera

mok:

Exakt. Så passande att glida in och skylla på Frölunda efter att dom själva förlorat. Men kan det få dom att må bättre så visst, då kan vi väl bjuda på det:)
Kommentera

gud: Jag e int bitter eller vadå?? Brynäs spelade precis så som dom skulle göra för att slå oss. Döda första kedjans spel, fick Kallio ur balans och gjorde det dom skulle. Boork han kan fortfarande :)
Kommentera

Dragan 2k: Era svikare! Inte ens Frölunda kan man lita på... *bitter och alkoholomtöcknad*
Kommentera

Dragan 2k: Jag har precis tittat på american idol på 4:an, man fick sig många goa skratt :) Så matchen är snart glömd, det finns ett liv efter en förlust också :)
Kommentera

Boråsindian: Ser på lite Dave Chappelle på datorn. Det funkar bra och humöret är åter igen på topp.
Kommentera

Sannes: Det är bara att bita ihop och komma igen. Det är i slutspelet det gäller att plocka fram spelet, som ligger och glöder nånstans.
Kommentera

darktroll:
Jag tror bestämt att det är en tuff måndag för många av oss....:)
Kommentera

Boråsindian:
Jojo du, om det hade varit så ändå, men det är dessvärre ingen risk.
Kommentera

Sannes: ska vi gnälla så skvätte en bil ner mina byxor på vägen hem från matchen ;)
Kommentera

Sannes:

Skall ni inte starta en tråd om nästa match så jag kan komma in och tippa så ni får använda facit :)
Kommentera

Sannes: Det är du som är för stark ;)
Kommentera

Danne_l:
Och till råga på allt så var jag så ilsk när jag skottade att min skyffel gick sönder.
Vilken underbart härlig måndag!

Kommentera

Danne_l: Kanske dax att Kahnberg börjar spela värdelös med Björn Rostenström i omklädningsrummet igen, gick ju bra förra säsongen han gjorde det.
Kommentera

Sannes:

Först min dricka och nu det här. En sådan dag helt enkelt!
Kommentera

Sannes: Jag tror att killarna ligger på stranden o solar redan. Såg ut som det i dag, ingen ville spela verkade det som.
Kommentera

Sannes: En olycka kommer sällan ensam:-)
Kommentera

Jaha då har jag kommit mig hem från Göteborg, inte mycket att ord om matchen, mer än att Frölunda killarna inte ville spela hockey idag.
Trots allt tycker jag det var roligt att Brynäs vann, så mina kompisar har något att glädjas åt.

Det mest upprörande med dagen, var när jag kom hem nu ikväll och såg att den jäkeln som plogar gatan, hade lagt världens skopor med snö på min p-plats, så det var bara att ta tag i skyffeln och skotta.
Lustigt att den fan inte såg att det var p-platser längs med hela gatan.

Kommentera

Boråsindian:
Mmm får hoppas att det endast stämmer med riktiga batterier.. ;)
Kommentera

piff: Det kan inte bli sämre iallafall. I dag var det inget som stämde, passningar funkade inte, inget sammspelt alls. Körde fast hela tiden.
Kommentera

Poffa:

Ja det är något jag är rätt stolt över en kväll som denna.
Kommentera

Boråsindian:
Har för mej att batterier laddas bäst när de är på kalla miljöer så vi får se hur bra/dålig denna resa är..
Kommentera

Dragan 2k:
Kan inget annat än att hålla med dej... suger vekligen!!
Kommentera

Bara hoppas att frölunda laddar batterierna i solen nu. Så att vi vinner resterande matcher i serien :)
Kommentera

Danne_l: På tal om ngt helt annat måste Frölunda onlinerapportering vara den mest meningslösa funktion som någonsin lagts in på frolundaindians.com
Kommentera

Danne_l:

[Jaha, Timrå missar slutspel pga att Frölunda inte stod upp. Gött!]

Det ska Frölunda ha en stor eloge för.

Kommentera

Linnea mfl:

Tack alla för att ni bryr er så, ska fundera på vems råd som är det bästa;)

Jaha, Timrå missar slutspel pga att Frölunda inte stod upp. Gött!
Kommentera

Danne_l: Varför är jag inte förvånad...; )?
Kommentera

Danne_l:
Jag förstår din enorma förlust men det är bara att gå vidare ;)
Kommentera

Danne_l: Äh, den står nog kvar på samma ställe om en månad, drick upp den då vetja!
Kommentera

Danne_l:

Jag har en halv Trocca kvar efter dagens match. Jag kom ihåg att ta hem den, men kommer nog inte att dricka upp. Vill du ha den?
Kommentera

Linnea:

Dagens värsta: Jag drack bara upp halva min läsk, glömde av den under min stol. Hur ska jag kunna gå vidare i livet??
Kommentera

Linnea:
Lite synd att Frölunda inte står upp som ett topplag
och kan med denna förlust avgjort slutspelslagen..

Det är bara att gratta Brynäs att dom till
slut vann mot er..
Kommentera

Boråsindian: Kändes som vi kanske var på gång i andra men allt försvann efter Oduyas utvisning. Sedan försvann allt.

Till råga på allt visar dem Boork på tvn nu i reklampausen med Norrlands Guld..

When will the madness end?
Kommentera

Boråsindian: Precis, viljelöst största delen av matchen. Men nu kan man ju luta sig tillbaka ett tag och njuta av allsköns vintersport i OS och hoppas att de kommer igen som Duracellkaniner på speed=)
Kommentera

« · 675714 · »