Frölunda HC

60367 inlägg · 3398 ämnen

Jonas Höglund till frölunda????

« · 301545 · » Till forumet


Sv: Jonas Höglund till frölunda????
jalla: sant..har du testat eller? =) nä men de tycker nog alla lag oavsett vilket lag han går till....alla vill ju som sagt var ha hans autograf. men vi behöver honom i rutin o tyngd.;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: Höglund ska hem till Karlstad om det är ES som gäller, allt annat vore en skandal =)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: Ja det är ju en satans bra förstärkning...
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: Det kan säkert vara en skandal för er. Men för oss vore det guld värt. hehe. Vill han inte komma hem till K-Stad så är det väl GBG som gäller.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: hehe..va inte allt för säker på de....olaussson valde ju inte fbk..då kan höglund välja vf...;)men den som lever får se
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: Det var väl inte bara det att Olausson inte valde FBK, FBK ville knappast ha han med tanke på hans veleri tidigare.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: Vi ville inte ha Olausson, så många ggr han svikit oss.
Med Höglund är det en helt annan sak som gäller. Han är mer än välkommen. men det är Loob som bestämmer och jag är säker på att han gör det rätta beslutet.

Blir det inte FBK i ES tror jag det blir VF istället.
Blir det inte ES kan det bli Schweiziska ligan och freibourg, det skulle inte förvåna mig heller.
Men som du sa, den som lever får se
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
jalla:Klart att jonas Höglund vore en bra förstärkning.Det tycker nog du Danoj och alla andra stora Frölunda fans.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbeja de e sant...om han vill ha pengar så gr han väll med största säkerhet till schweiz....men antagligen har han pengar så de räcker o blir över...tycker han ska komma till es...en profil utöver den vanliga som höjer standarden en aning..;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: håller med. Pengar är väl inget han saknar. Samma sak trodde jag om Olausson men han valde pengar för ES fler ggr. Man får aldrig vara säker!

Hoppas iaf att han kommer til ES, och helst då FBK såklart ;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Nike89: Visst Höglund e en profil och en bra spelare men skulle VF köpa in nån spelare framöver så ser jag hellre nån anna 'n Höglund. Sen e frågan.-.. vem skulle han peta i VF?
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
MoK: enkelt svar:

Alla!

=)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: Hahah riktigt så bra e han inte :)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: hehe...ja kllart man hopas......men så kommer de säkert nått nhl kontrakt nu så de skiter sej säkert för alla förväntningar =)...hehe
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
MoK:Ja du..Så inbiten som Jalla är så tror jag nog han skulle ha ett bra svar.Färjestad är nog också och rycker i han vill jag lova.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
MoK: han är strålande! Jag kan inte komma på nån i ES som är märkbart bättre. Han skulle iaf passa i alla ES-lags förstakedjor, var så säker.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Nike89: Kommer Höglund till ES så tror jag säkerligen han väljer FBK och dom är säkerligen inte ointresserade om man säger så. Tror inte Conny är speciellt intresserad faktiskt
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: kanske inte in i våran ;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: Ja det skulle faktiskt förvåna mig om han inte skffar nått nytt NHL-kontrakt.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: jodå, han skulle t.o.m. platsa i vår!
Tro det eller ej ;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: hahaha...våran e bättre än eran ;) så kanske kanske inte..om vi säger så här så tror jag inte conny sätter han i första OM han nu kommer till vf...blir nog med esa o c/o.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: Men vem i så fall skall han peta??
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: möjligt att han inte skulle sätta han i första, men han skulle banne mig platsa där =)
Om vi ska debattera om vems förstakedja som är bäst får vi sitta upp hela natten, jag nöjer mig med att säga:
Jönsson-ligan ;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: ja med kasper oh jesper och jonathan. ;))
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
GuldIndianen: han kan ju spela utan klubba och ändå platsa där ;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: hahahah...jo kanske de....presteberg är ju inte så bra som han har varit....där har du ett minus nä men jonson ligen tar er lätt..kolla bara i den underbara sm-finalen..där va jönssonligan inte så värst bra..;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: Jönsson ligan?? Vad är det för något? Ni har en femma som kanske är nåt att räkna med. Vi har 4. Det är inte toppen som räknas det är bredden av toppen. ))
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
GuldIndianen och ribba9:

Jag håller mig till mitt tidigare svar, dvs att om vi ska debattera om vem som har störst bredd och bäst förstakedja kommer vi vara uppe hela natten.
Kan vi inte hålla oss till att jag tycker FBK är bäst och ni tycker VF är bäst?
Jag kan nog inte ändra era åsikter och ni kan ALDRIG ändra mina ;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: Jag har hela natten på mig. Fotbollen börjar 04:30. hehe Men jag håller med dig. Du kan aldrig ändra våra åsikter och vi kan nog inte ändra dina.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
GuldIndianen: vet i tusan om jag orkar gå upp så tidigt, nöjer mig med att se slutet av matchen...när går finalen förresten?

Jag kan erkänna att ni har bäst förstamålvakt för tillfället men längre än så kan jag inte sträcka mig...vår andremålvakt är dessutom bättre ;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: detta stället är la till för att debattera..;)nä men de e klart att man tror på sitt lag...malmöarna säger säkert oxå att deras första kedja e bättre än våra ;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: malmöiterna ja...dom säger ju att dom är guldfavoriter, iaf de flesta jag känner...
Men det är väl mest för att de inte kan så mycket hockey.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: säger som ifk gbg klacken..förena skåne med danmark förena skåne med danmark förenaskåne med danmark..för de e samma skit..men hoppas att vi inte behöver använda jönfelt så ofta..o att henke kan komma iform..han behöver vi nu...när de inte finns nån norreena..;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: Jönfeldt är inte så dålig som de flest tror. Har sett honom i J20 laget när dom tog guld Har för mig att han valdes som bästa målvakt under slutspelet där?? Inte sant MoK??
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: hehe. Jag kan väl inte hålla med där eftersom jag själv är skåning =)
Men man kan förena MIF med Danmark =)

Det är det jag menar, skadar Henke sig ser det tunnt ut bakom honom. Men det är inget att oroa sig för när han väl är hel =)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: hehe..ber om ursäkt för detta =)...ja men jönfelt kanske går in o dominerar jag vet inte..har inte sett honom live...men klart..de va stabilare med norrena bakom som sagt..men mif...tv lag...hoppas bara att de slutar på ett sätt för dem...;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: Det är okej =)
Ja, Jönfeldt är inte dålig, det är inte det jag vill säga. Men jag tror att "Grizzly" är snäppet bättre.
Ja du, ja va faktiskt med i Percys Pågars andra avsnitt då de visade FBK-klacken i premiärmatchen...(stod längst fram) Ingen bragd men ändå =)
Ja, det skulle va skoj att se hur spelarna reagerar mot alla kameror om det går skit för laget.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: Det gör det. Gishockey e gamle Lusth bakom rodret kan aldrig gå vägen.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
GuldIndianen: De leder ju en liga iaf...utvisningsligan =)
Den lär de toppa efter 50 omgångar om de fortsätter såhär.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Börjar inte den här "debatten" bli aningen urvattnad nu?
Dags att sätta punkt och göra som ni sagt sedan länge, avvakta och se vad som händer.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Sibbe: de kommer gå skit för laget =) soft att va med i mif:s dokusåpa ;)hehe...men tror oxå att grizzly är bättre-..men han e ju ändå 23...jönfelt 20...så om tre år är han säkert första keeper...;)
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
ribba9: Ja, duktiga ungdomar har ni ju gott om i VF, minst sagt.

Nu måste jag nanna.

Vi hörs.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
GuldIndianen: Jönfeldt är som sagt grymt bra men saknar elitserierutinen ännu. Tycker faktiskty att dom skulle kunna ställa han mot SSK imorgon. Så han blir varm i kläderna och kommer in i spelet.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
MoK: Kommer nog inte hända att han får stå något alls...
Henke står alla matcher precis som Daniel Henriksson. Han får hoppa in om Henke blir skadad i någon match. Men då lånar man nog in en ny till nästa match.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
AudibleGiraffe: Tror tyvärr det ligger mycket i det du säger ellerså får Jönfeldt stå när VF kommer igång och klättrar i tabellen och dom möter nått "bottenlag" i Scandinavium.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
MoK:
Har dessutom hört att om Henke går sönder så hyr man in Martin Holst från Halmstad, frågan är bara vem man väljer att ställa i kassen då? Holst med rutin från ES eller en oprövad Jönfeldt...
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Danne_L: Du är inne på nåt här... Det blir nog så, om det skulle hända.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
Danne_L: Holst har ju vart på tapeten innan i dessa disskusioner. Men tror nog dom hellre ställer holst än Jöna
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
MoK: Men tror du inte att Conny kommer matcha Jöna mot några så kallade bottenlag? Vill gärna tro att Jöna kommer bli våran nästa supermålis.
Kommentera

Sv: Jonas Höglund till frölunda????
GuldIndianen: Jag hoppas han ställer Jöna mot dom sk bottenlagen så han tränas in. Nån match hoppas och tror jag han får stå under säsongen.
Kommentera

« · 301545 · »