Frölunda HC

60411 inlägg · 3402 ämnen

Julklapp

« · 357376 Till forumet

Sv: Julklapp
Klinth: På tal om Boustedt så hade jag mycket hellre sett att Niklas Wikegård to över rodret efter Evensson,lär det ju bli lite tryck i båset iallafall,vattenflaskor o gymnastikbänkar som flyger ut på isen :-)),gillar hans angagemang,hans vilja att vinna!!!

GOD JUL PÅ ER ALLA
Kommentera

Dream Team: Hehe. Där ser man. Vissa juklklappstips är godkända andra inte. Haha. Precis som du säger så var det ju mest en rolig grej som Danne drog upp. Nåväl. Det är historia nu. Jag tycker det var ett utmärkt litet julklappstips/önsking som du drog upp.

God fortsättning till mig själv och ni andra.
Kommentera

Dragan 2k: Ja, hur seriöst får det bli, liksom...? =) Skönt att bli förstådd till slut iaf! =)
Kommentera

Dream Team:

Ja det är inte lätt ibland du. Om det är nån tröst förstod jag dig hela tiden...;)
Kommentera

Dream Team: jag med :)......... du blev för allvarlig i ditt snack med Husse. Det lät ju som du verkligen menade det ;)
Kommentera

Danne_L:

Och för att vara lite jobbig skriver jag ett inlägg till, bara för att få slriva mitt 500:e inlägg på Sportsnack.

Jag vill därmed också passa på att tacka alla mina beundrare som håller humöret uppe med alla beundrarbrev, tyvärr kan jag inte svara på alla men ni finns i mitt hjärta;)
Kommentera

Danne_L: Och så blev du hårdtacklare till slut....Gott nu är du på väg mot din legendstatus. Bara att skriva lika många inlägg till.
Kommentera

slashpuppie: Äh.. jag var inte ett dugg allvarlig! Förresten är det väl knappast mitt fel hur du eller andra väljer att tolka det jag skriver...
Jag tyckte den här tråden ända från början var lagd på en rätt behaglig och lagom verklighetsfrämmande nivå. Vart nånstans det gick i stöpet har jag inte en aning om...?

Skönt att se att iaf vissa verkar fatta! =)
Kommentera

Danne_L: Klang och jubel.. 500 inlägg!=)

Du verkar ha fullt upp med beundrarbrev.. jobbig sits=)
Kommentera

Dream Team: "Så här i Juletid finns det ju inte så jättemycket skoj att skriva om. Tänkte därför vi kunde balla ur lite, låta fantasin flöda."

Så skrev Danne_L i det första inlägget i tråden. Och visst var det väl tänkt så. Jag menar jag skrev att jag ville ha över teknikern Brashear. Bara det är en utballad kommentar om man säger som så.

Hade man haft en seriös ton i det hade jag knappast angett Brashear som den jag ville ha över. Då hade man kanske angett någon spelare som kanske inte har det så bra i NHL just nu eller någon av den andra ligorna där.
Kommentera

Dragan 2k: Snart är vi där broder... among the legends... =)

"Fly me to the moon and let me sing among the stars,
let me see what spring is like on, Jupiter and Mars.."
Kommentera

Dragan 2k: Hehe.. okej, jag medger att jag "snuddar" vid att vara seriös.. =) men det var inte alls min avsikt.

Hur låter det med en comebackande Arto Sirviö, eller Serge Boisvert kanske.. =)
Kommentera

Dream Team: Bara nöjd att du inte sa Arto Blomsten i sammanhanget.
Kommentera

Dream Team:

Vill inte vara petig men du glömde den störste av de alla: Oto Haschak. Ujuj sicken lirare. Han var min första idol i VF-skruden;)
Kommentera

Danne_L: Ajajaj.. den liraren hade man ju missat.. =)
Tio år sen han var i VF.. 19 mål och lika många ass. rätt bra det!

Fakta här: www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid%5B%5D=36134
Kommentera

Dream Team:

Jo helt okey faktiskt;)

En gubbe till man inte får glömma; Terho Koskela. Spöade honom i bordshockey en gång dock, dagen efter åkte VF ur Elitserien. Mitt fel?;)
Kommentera

Danne_L:

Samma här, har fort kvar hans tröjja från tiden i Frölunda! :)
Kommentera

danoj:

Ångrar att jag inte skaffade mig en tröja från den tiden! Har du en över köps den med glädje;)
Kommentera

« · 357376