Frölunda HC

60416 inlägg · 3403 ämnen

kanonstart!!

« · 351529 Till forumet

Sv: kanonstart!!
Kungen: Ok ok ok.. Strunta i försäsongen då. Men resten av matcherna då? Hade han varit redo, hade nog Conny gett honom chansen. Det är ju inte precis så att Conny är rädd för att ge juniorer(ok, Jönfeldt är senior, född 83) en chans.

Vad är det frågan om!!??? VI SÄGER JU BARA ATT HAN ÄR SÄMRE ÄN HENKE!!!

"Enligt rapporter var han minst lika bra Lunkan"

Jaha, kul för honom. Landslaget nästa då alltså.
Kommentera

AudibleGiraffe: Snälla alla lägg ner disskusionen, alla har olia åsikter lika bra att acceptera. Natt!
Kommentera

danoj: Har du något fel på din dator,tycker dina inlägg kommer i dubbla versioner hela tiden??
Kommentera

Kungen:

Verkar mer som att dina glasögon hänger på snedden, för du har fortf inte förstått vad vi menar sedan disskutionen började i eftermiddags, men det är ju rätt roligt att läsa dina svar, och det menar jag verkligen!
Kommentera

AudibleGiraffe: Såklart de e landlaget nästa,eller som vi brukar säga, VÄRDSKLASS helt enkelt!!
Kommentera

MoK: Jo, visst är det olika åsikter. På ett sätt kan man inte rata en preferens, men i det här fallet är ju svaret så enormt givet att Henke är flera ggr bättre än Jönis, ÄVEN om han inte fått visa upp sig.
Kommentera

danoj: Kul att jag kan roa någon idag oxå,o du mina glasögon hänger faktisk på sniskan just nu,första rätt du har idag!! :-))
Kommentera

Vill bara gratulera, nu har ni fört en diskussion här i snart ett dygn och absolut inte kommit fram till ett endaste jävla dyft! Varför då fortsätta?

Nu skall jag vila i 14 dagar, sen kör vi igen!

Säger som våran vän Stefan Larsson, om varför Frölunda alltid går så bra på vårsäsongen;
-NÄR SOLEN KOMMER; OCH FLICKORNA GÅR UT, DÅ KOMMER FRÖLUNDA IGÅNG!
Kommentera

Heda:

Då hoppas jag verkligen att solen och flickorna redan kommer ut i Januari.
Ska börja tillbe vädergudarna redan nu.
Kommentera

Heda: Den rättmätige Kungen har pratat o visst har han rätt som vanligt,men jag tycker det varit mycket roande att för en debatt med alla inblandade!! Trevligt :-))
Kommentera

Heda: Troligen pga att en part har helt rätt och den andra verkar ha svårigheter att förstå vad, de som har rätt, försöker tala om för dem :)
Kommentera

AudibleGiraffe,danoj,Kungen:

Vågar inte säga något för då kanske ni tar upp diskussionen pånytt nu på morgonen och det hade vart förödande
Kommentera

Här la man tydligen sorti på stämningen rejält inatt, inte ett inlägg sedan dess. Har jag sådan pondus? Jag vet att "Millis" skriver i sin presentation att jag e ganska så skrämmande, men är det verkligen så illa?

I alla fall, här har ni något att bita i: Jag tänkte kolla lite om villka ni tycker blir favoritmotståndare i slutspelet. Vi Frölundaiter är ju så lyckligt lottade att vi redan nu kan blicka fram mot denna höjdpunkt, till skillnad mot en del andra skräpgäng:) Så villka vill Pappa Heda se som motståndare i kvarten? Här har ni en bomb...

LINKÖPINGS HC - Varför? Ja, men nu har dom vunnit 3 raka matcher mot oss, hur många tror ni dom kan ta till? Dom har ju vunnit tillräckligt för att klara första delen av 2000-talet för fan! Nej, ett lag utan eget spel och måste lita på motståndarnas misstag kommer inte långt i ett slutspel när de bättre lagen(läs Frölunda Indians) kommer upp till förväntad nivå! Hela LHC spelar på topp just nu, men hur skall det gå för ett lag där målvakten Fredrik Norrena kan rankas som 4-5:e bästa utespelare? Ja, 4 raka är inget hett tips...

Nu har jag förhoppningsvis rört om igen här, och åtgärdat mitt misstag från förrut:)

En sista sak, en presentation av Kungen inleddes såg jag någonstans med "tjötig". Det räcker med det tycker jag, det e det minsta man kan säga...:)
Kommentera

Heda: Tur inte jag kan radera inlägg,tyckte det stog någonstans i reglerna att persoliga påhopp inte var tillåtet på denna sida!!!
Kommentera

Kungen: men du är ett undantag ;)
Kommentera

Kungen:

Jasså, du har inte den befogenheten? Konstigt...

Det var annars en komplimang, man kan väl säga att du har fått "gåvan att kunna tala"
Kommentera

Heda: Som vissa har srivit på sin presentation så e ju du lite skrämmande så man vet ju aldri,måste upp med garden :-))!!

Men du vet att jag tycker om dig kompis o du tack!!
Kommentera

Kungen:
Väldigt var det fastnade att jag TYCKTE att Heda var skrämmande...men det var ju innan jag lärde känna honom...han är ju helt ofarlig =)
Kommentera

millis: Skenet bedrar helt ofarlig e han inte. :)
Kommentera

Heda: Ser oxå gärna LHC i ett slutspel för ser inte en möjlighet att dom vinner 4 av 7 matcher där emot oss.
Kommentera

« · 351529