Jag tycker det är rätt så mysigt att ni håller på att tvåla till Jugåån alleredan i kvarten ;-) Men finns det inga indianer som reagerar på gummiankans och Degerfors sätt att kommentera på Banal+ ? Nästan alla forumleringar sker med utgång från Jugååsperspektiv. Gör Frölunda mål är det dåligt försvarspel av Jugåån. Gör Jugåån mål (vilket inte händer så ofta) är det resultatet av ett fantastiskt anfall. Hela tiden får vi höra hur mycket bättre Jugåån är på det mesta. Undantagen är få.
Jag har inga överdrivna sympatier för något av lagen, men jag kan inte hjälpa utan att irritera mig över alla dessa Jugååds-vinklingar på 85% av allt som sägs. Vad tycker ni själva?
Men finns det inga indianer som reagerar på gummiankans och Degerfors sätt att kommentera på Banal+ ?
Nästan alla forumleringar sker med utgång från Jugååsperspektiv. Gör Frölunda mål är det dåligt försvarspel av Jugåån. Gör Jugåån mål (vilket inte händer så ofta) är det resultatet av ett fantastiskt anfall. Hela tiden får vi höra hur mycket bättre Jugåån är på det mesta. Undantagen är få.
Jag har inga överdrivna sympatier för något av lagen, men jag kan inte hjälpa utan att irritera mig över alla dessa Jugååds-vinklingar på 85% av allt som sägs. Vad tycker ni själva?