slashpuppie: Förra säsongen startade vi ju inte kanon bra heller. VF kom inte upp i tabelledning förren i december om jag inte minns helt fel. Hv låg ju bra till i dom 10 första matcherna men sen föll dum rakt ner. Jag tror på nytt guld i vår.
GuldIndianen: Ja, jag kan väl tro det. Blev ganska förvånad (men samtidigt lättad..) när jag såg VF i Timrå häromdan. Men dom är väl ett typiskt hemmalag den här säsongen med.. =)
Dragan 2k: Underbart!!! Det ger svar på tal och visar alla negativa nissar som prata om "skandal" och så vidare att laget har kvalite, klass och vilja. 5-3 mot HV 71 är en riktigt bra värdemätere, och det klarade man med bravur, även om det satt långt inne. Äckliga reduceringar på de tre första kassarna ;-) Höll på att bli vansinnig i bilen där man lyssnade på sportradion.....
Klinth: Nu ser man med spänning fram emot 4:ans Hockeykväll. Bör väl bli ett omnämnande om den fantastiska publiksiffran. För andra gången i rad över 11000 personer. Sicka supportrar. Trots två förluster kommer man i stora antal och bevittnar underhållningen som bjuds.
Dragan 2k: Ja, det är kungligt med ett sådant intresse och sådan uppslutning. Det gör gött för ekonomin om det fortsätter så här, då blir ekonomin ännu mer stabil ;-)
65Selander: man kanske ska göra en egen liten rättning. 10111 personer var det visst men ändå en riktigt fin publiksiffra oavsett. Det är ju trots allt bara inledningen av säsongen.
Klinth: Snittet låg väl på typ 9966 eller nått förra säsongen strax under 10 000 iaf vilket jag hoppas man klarar efter denna säsongen. Matchen var rätt OK, VF var taggade, Kahnberg var enormt bra! Dock tycker jag VF slarvar mycket bakåt och bjuder HV på 2 av målen. DIF har förlorat alla matcher nu och VF möter dom på lördag i Globen. Varför skall Frölunda alltid möta lag som skall bryta förlust trender?? Nån junior kommer la gå in och avgöra för DIF...
Klinth: Snittet ifjol låg på 9972 personer eller ngt sådant. Vi ska ha ett snitt på över 10000 personer. Ledningen har budgeterat med 8500 pers i snitt. Det lär vi ta men det är bra att man inte budgeterar för optimistiskt...
MoK: 9966 personer var det korrekta svaret. Dubbelkollade hos swehockey online. Imponerande Mok men å andra sidan är du statistiskt bevandrad har jag förstått.:-)