danoj: Nej, så man får slå så länge ingen blir skadad? Det var ju synd med dom brutna tummarna, jävligt äckligt, men jag hoppas de, Kakko och vem det var, kommer tillbaka bra.
sofia: Skrattar bäst som skrattar sist o det lär bli jag.Jag har hört det snart i 37år att ni ska ta ett SM-GULD!!Dessutom så brukar Maarijuanaindianerna torska med 10-0 varje år minst en match har ni redan glömt det ;-) jag bara påminner er!!VI syns väl där,vi stöttar också vårt lag i vått o torrt men mest har det varit torrt!!Så jag säger som en gentleman jag är,önskar er trampataskindianer lycka till!! :-)
observant: Först och främst skulle jag koncentrera mig på att oroa mig för hur Brynas ska ta sig ur sin egen zon. Sedan är jag inte orolig för ett lag som har torskat mot Leksand med 1-8 och Södertälje med 2-7.
Välkommen till GBG. När du sedan åker hem kommer du undra "Vad hände? Vilken utskåpning av Frölunda. Jaha. Brynäs hade visst inget att sätta emot när Frölunda visade hur hockey ska spelas."
observant: om vi någon gång mot all förmodan skulle torska med 10-0 så skulle det inte vara mot brynäs för frölunda skulle aldrig tillåta det, de är för bra för att något sådant skulle hända. Dessutom verkar det som om du är lite rädd att förlora...det är inte farligt jag lovar. Alla lag har sina dåliga dagar och om nu frölunda skulle förlora på tisdag så skulle ju inte världen gå under, för vi stöttar dom som jag redan har sagt, men för dig verkar ju inte förlust excistera...menmen låt bästa lag vinna heltenkelt. och du jalla inte frölunda för sådana saker för det är brist på respekt och jag gillar inte sådant skitsnack....
skalpjägaren: Brukar inte Miffarna slå er med tvåsiifrigt? Själv är jag jättenöjd om Brynäs vinner med, säg 5-3. Er backlinje ser ju lovande tunn ut för tillfället.
Igor: Ja du i morgon får vi lá se om inte dom svart klädda kaffebönorna får oväntat besök av några puckar i sitt mål i stället, men då kan ni ju alltid bju på gevalia...
skalpjägaren: det kan han ju inte, han vill bara psykas lite, skulle dom göra 10 mål på bortaplan när dom int ens kan spräcka nollan hemma? föga troligt