bobbe: Självklart. Tror ju dock att utbölkingarna oftast tippar på Frölunda förlust och det är ju inte så ofta Frölunda förlorat så många rätt hade utbölingarna inte skrapat ihop :)
mok: Lugn och fin nu. Själv tippade jag rätt i matchen Frölunda-Timrå (2-2)! ;) Men du har ju rätt i att "utbölingarna" nog sällan skulle ha tippat mot sitt lag. Dock så har ju förlusterna för Frölunda hittills varit rätt få...
Och jag som bara i all välmening ville göra reklam för lördagens match med bannerbilden från Modosidan och fick inlägget raderat. Här är länken om ni vills e den. www.frisco.se/hs/bann/modo.jpg
Det finns fortfarande biljetter kvar till matchen.
Kan inte annat än att säga att jag är så ruskigt imponerad av vårat Frölunda. Kan, utan att ens fundera tillbaka, säga att Elitserien har aldrig sett ett bättre ishockeylag! Någonsin!
Känns trenden igen, vi har inte förlorat 2 matcher på raken än, precis som under guldsäsongen, vi toppar serien, precis som under guldsäsongen, sen att vi har ett bra mycket starkare lag än guldsäsongen gör ju inte saken sämre!