2-1 PAUS Skott: 2-12. Frölunda mycket bättre än LHF i 2:a perioden men jag tycker det fipplas för mycket när det ska tas avslut, pucken ska lirkas in. Hoppas att dom skjuter mer i 3:e o sista.
Bebben: Japp. Hoppas de kör på i tredje. När kommer kompensationsutvisningen. Sedan vilken total scenförändring. Trodde inte mina ögon när det var icing efter icing från Luleås sida.
Dragan 2k: Går man in på frölundas sida och kollar match referat så kan man få fram personlig stat på spelarna. Tyvärr inte speltid som det var under vm i våras. Klickar du på en match öppnas ett typ swehockeyfönster mer flera alternativ. Kolla länk.
Vf Chefen: Jo. Sett dem förut men det hade varit kul för sådana statistikfanatiker som oss att som man kan göra i NHL. Går man in på typ Official Score sheet med mera så har de tror jag statistik på allt som rör matchen från hits till total istid.
Fast det är klart man kan tänka sig att kostnaden för det hade varit något i hästväg
Dragan 2k: En av de absolut tråkigaste matcher jag sett på många, många år. SOm en pojklagsmatch - lite sorl på läktarn, en och annan mamma som skrek och ganska usla spelare. Starffarna var ju sämre än sämst...
MoK: Hmm. Var väldigt tyst det har du definitivt rätt i. men Gud vad tröttsamt det är med detta skrikande Hata Hata Hata Göteborg. Finns ett ord för det - patetiskt
Dragan 2k: Jo det är ruggigt patetiskt. Fler och fler sållar sej tyvörr till den skaran som tycker det är coolt att skrika Hata Göteborg eller liknande. Har faktiskt aldrig förstått mej på det där.
Haha, höll dom på med det även i Luleå, finns bara ett för det hela, patetiskt. Men på ett sätt förståeligt, när dom sände ifrån radiosporten så lät det som att det ändå bara var 14ísar på matchen.
Svanru: Tjuvkika fungerar. Det enda man får göra är att ställa sig i Sportsnackframen längst upp till vänster. Håll ner vänstermusknapp och dra neråt. Då finns den längst ner. Det är en temporär bugg som orsakar detta lilla fel.
Gött med 2 poäng idag iaf, med lite bättre skärpa i avsluten hade vi kunnat få med oss 3 hem till Götet. Men det börjar bli förbannat pinsamt att vi ska bjuda motståndarna på mål hela tiden, idag var det Ackeström, och han är ursäktad, för såna saker gör han då inte ofta, men ändå! Nu tar vi å drämmer dit MIF på torsdag, kan ana en ruskig revanschlusta som hägrar hos vf spelarna, och det kommer också att bli vinst.
Dysso: Det var nog bland de tråkigaste jag sett sedan...mmm låt se här...jo sen den senaste bortamatchen:-)
Nej. Det stämmer inte. Då njöt jag av HV spelet. Skämt åsidor var det här en grymt tråkig match. Ingenting hände egentligen över huvudtaget. Lite skitmål här och där.
Mmm, tur att det iallafall var jämt målmässigt och alltså lite spänning. Hade man haft det här spelet med en tremålsledning för ena laget så hade man väl somnat på läktaren.