Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Måål

« · 293006 Till forumet

Sv: Måål
slashpuppie: Tyvärr har jag med flera försökt påpeka detta i 2-3 år för GG men dom lyssnar inte ett dugg. Numer aär man inte medlem längre ens...
Kommentera

Klinth: Fast jag kan inte påstå att jag kommer igån på trumman, den gör mig mest irriterad
Kommentera

MoK:
Tja knepigt att över 11000 pers kan bli så tysta.
Dom där trummorna är ett kapitel för sig.....ett elände att höra på tycker jag.

Dream Team:
För bra, ja kanske vad det orsaken.
Kommentera

MoK: Fasiken jag blir impad av din insikt att historia är historia. Vi vet.
Tjena Klinth här är en som trots ivrigt golfande har gått upp 15 kilo, har badat i trösteöl snyft :-)
Kommentera

Sannes: Japp. Det eviga trunlagandet irriterar rejält. Trummade på utav bara helsike. Hörde knappt vad speakern sade vid flagghissningen. Rätt irriterande. Men så satt man kanske 50 meter från GG.

Mok: Svenska mästar ramsan, ja. Lätt misstänkt lik "Vi är änglarna"...
Kommentera

Dragan 2k: Detta med ramos är alltid kul. Olika supporterskaror anklagar varandra för att ha snott ramsor av dom. Folk vet la inte ens vem som kom på sakerna först ens, många bara tror o vill vara först. Sen e la dte bara att tacka om nån nu snor en ramsa... det e ju ett erkännande att den e bra.
Kommentera

Dragan 2k:
Får väl erkänna att jag hade öronproppar igår, det dämpade trummandet en del dock inte allt.
Tyvärr (?) så måste jag har öronproppar då jag har stora problem med öron/tinnitus och hela tjofräset.
Kommentera

Dragan 2k: Jag kanske sticker ut hakan iår igen men jag påpekade detta förra året. Det är inte klacken,som är problemet, de gör så gött de kan men alla dessa kostymnissar som vill spegla sig i guldglansen som ni har problem med. En ide vore väl att skicka dem till Allsång på Skansen.
Kommentera

Tror det finns resurser för att låta jäkligt mycket i Scandinavium eller vet. Det såg vi ju inte minst i i slutspelet och framförallt i finalspelet. Tror dock att fler hade varit med och skrikit sig hesa om trumman bara försvunnit.
Kommentera

Dragan 2k: Många påstår ju iaf att dom göärna hade ställt sj i klacken bara om trumman tagits bort
Kommentera

Dragan 2k:

Tror att det är en kombination av det vidriga trummandet och tråkiga ramsor...Man kan nog få en jäkla fart på Scandinavium om man la ner lite tid på lite klatchigare ramsor som inte är så monotona och tråkiga.
Kommentera

millis: Hehe. Ramsorna ja. Det ultimata hade varit ingen trumma, lite äldre personer i klacken, en andra klack på annan plats i arena. som skulle kunna hjälpa till att dra igång publiken. Framförallt när det går lite tyngre på rinken.

Man kanske borde dra igång en extra klack - Draganklacken
Kommentera

Dragan 2k: håller med du Dragan den store ;).

Svanru: kostymnissarna är ett problem. De tar de bästa platserna för att ta ut kunder som kanske inte ens är intresserade av hockey så sitter vi andra supporters och slåss om de kassa som e kvar...
Kommentera

Dragan 2k:
Det låter ju som den ultimata lösningen! Då hade det blivit fart i Kålleseum =) Jag skulle iaf absolut ställa mig i Draganklacken =)
Kommentera

millis: Jag ställer mig bredvid millis dårå ;)
Kommentera

slashpuppie:

Tror att vi hade fått ihop ett gedigert gäng där faktiskt =)
Kommentera

millis: Japp, vi kan nog få igång långsidan :)
Kommentera

slashpuppie:

Absolut, inga problem alls..då får Goa gubbar skämmas =)
Kommentera

millis: Ja de lär de ju göra...vi får satsa på att sitta tillsammans nångång :)

Vet nån vad som hände med han som fick pucken i skallen förresten?
Kommentera

slashpuppie: Ingen aning. MEn vi satt nästan mitt emot och det såg rätt läskigt ut. Fullt med aktivitet. Sedan såg vi läkaren komma. Lunkandes fram i sakta tempo. Var några som skrek: "Öka farten"
Kommentera

« · 293006