Danne_l: Då får väl jag ge mig på 1-4 då. Och Danne du behöver inte oroa dig för det där om tornadon i centrala London. Jag hade glömt att ringa och säga att jag skulle komma. Så du kan pusta ut. ; )
Alisandali: Höll på att bli galen när jag försökte skriva sammanfattningen så det får någon annan göra. Mitt huvud orkar inte med det. 1-5 slutar matchen iallafall!
piff: Börjar lysande idag ser jag... Malmö gör mål med en snubbe mindre på isen och givet så är han rätt bekant för oss Frölundaiter. Fagemo. Varför gör så ofta ens "egna" gamla spelare mål mot en själv?
mangan: Gött Niemi dunkar in 1-1 i Powerplay så var det återställt bara hoppas dom kan trycka på och vinna denna ack så vitkiga match. Sällan vart med om så många viktiga matcher för Frölunda så kort in i serien :)
mok: Farsan fick göra detsamma. Dessutom fastnade jag med nyckelbandet i garagedörren när jag kom hem. Dörren gick igen och nycklarna låg kvar på insidan. Men det dröjde dessbättre bara en kvart innan det kom nån som hade nyckel. Jonas Johnson har fått upp ångan den här säsongen. Nytt PP-mål...
Alisandali: Där ser man dubbla trådar om tippandet... aningen förvirrande. Men det bevisar ju bara det faktum att edxperterna verkligen gillar läget eftersom 2 experter tippade rätt resltat ovetande om varandra :)
mok: Ni har väl kommit på något nytt system ni kör med , så ni får dubbelt så många rätt när rätt resultat väl sitter . Jag får sätta in mig lite i det här med dubbla trådsystem , och sen återkommer vi utbölingar och kör över er som vanligt .
Alisandali: får väl bjuda på den då. Hann aldrig sätta mig in i alla trådar slängde bara in ett tips när jag såg att Danne startat en matchtråd. Men som sagt jag ger gärna poängen till Dragan, my partner in crime; )
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?
0-4