Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Malmö-Frölunda

« · 800175 Till forumet

Malmö-Frölunda
Ny match och nya poäng. Frölunda mönstrar ordinarie lag och skulle må bra av tre poäng till inför uppehållet.

0-4
Kommentera

Sv: Malmö-Frölunda
Danne_l: Då får väl jag ge mig på 1-4 då. Och Danne du behöver inte oroa dig för det där om tornadon i centrala London. Jag hade glömt att ringa och säga att jag skulle komma. Så du kan pusta ut. ; )
Kommentera

Danne_l: Denna matchen bör och måste vi bara vinna... 2-5 ?
Kommentera

mok:

2 - 7
Kommentera

Jag tror på bekväm seger med 2-6.
Kommentera

2-4
Kommentera

Danne_l: Hur många trådar om samma match ska ni ha ???

Malmö - Frölunda

Då börjar vi om.

1-7!!!
Klinth @ Beverly Beach - Nordkroken 2006-12-08 18:22

Och då svarade du :

Sv: Malmö - Frölunda

Klinth:

2-5
Danne_l @ Göteborg 2006-12-08 18:48
Kommentera

Alisandali:

Jag blev också lurad på d emånga trådarna men självklart skal, mitt första tips på 3 - 6 gälla! Iblnad undrar man vad göteborgarna hålle rpå med??

Liknar lekskola här inne :-)
Kommentera

Alisandali:
Höll på att bli galen när jag försökte skriva sammanfattningen så det får någon annan göra. Mitt huvud orkar inte med det.
1-5 slutar matchen iallafall!
Kommentera

piff: Börjar lysande idag ser jag... Malmö gör mål med en snubbe mindre på isen och givet så är han rätt bekant för oss Frölundaiter. Fagemo. Varför gör så ofta ens "egna" gamla spelare mål mot en själv?
Kommentera

Mål för Malmö. Mellan benen på T. Salo. han hann inte ner och täcka av isen ordentligt. Varför står han öht idag?
Kommentera

mangan: Om det nu va sånt jävla tjat att Gistedt inte får sticka... varför står Salo som sagt?? Finner ingen logik där riktigt.
Kommentera

mangan: Gött Niemi dunkar in 1-1 i Powerplay så var det återställt bara hoppas dom kan trycka på och vinna denna ack så vitkiga match. Sällan vart med om så många viktiga matcher för Frölunda så kort in i serien :)
Kommentera

mok: Mål av kariya till 1-2 var skönt. Men webradion kukar ju ur hela tiden. Kan inget fungera idag?
Kommentera

mangan: För mycke vatten helt enkelt.... ftog vägen över Mölnlycke/Benareby hem idag :)
Kommentera

mok: Farsan fick göra detsamma. Dessutom fastnade jag med nyckelbandet i garagedörren när jag kom hem. Dörren gick igen och nycklarna låg kvar på insidan. Men det dröjde dessbättre bara en kvart innan det kom nån som hade nyckel.
Jonas Johnson har fått upp ångan den här säsongen. Nytt PP-mål...
Kommentera

mangan: Var det verkligen PP? Inget PP enligt swehockey.
Kommentera

mangan: Haha sicket flyt du har :)

Nej det var inget PP mål det var spel 4-4 tippar jag om man spanar på swehockey då Kariya åkte ut innan Sekeras åkte på sin.
Kommentera

mok: Då ljög kommentatorerna litegrann då. Skit samma, mål blev det ju hur som helst..
Kommentera

mangan: Har inget hört men Sekeras fick ju massa minuter men bara 1st 2a vad som stod på Swehockey.
Kommentera

mok: Han fick 2 + 10 för nånting, vet ej vad riktigt.
Kommentera

mok: Okej Matz, you know the drill. Jag vill se poängställningen ändrad pronto=)
Kommentera

Linnea: Gott jobbat det e nu jag börjar inse varför du blev expert ;)
Kommentera

mok: Jaså, jag trodde jag blev upptagen i denna eminenta skara enbart för att ni behövde höja snygghetsfaktorn ett par snäpp; ))
Kommentera

Linnea: ja men det kan vi ju inte gå ut och erkänna :)
Kommentera

Linnea: Vad än anledningen var fick de ju den andra egenskapen på köpet....
Kommentera

Linnea: Fast Dragan ska ha kredit för rätt resultat före dig .

Sv: Malmö - Frölunda

mattias - 74: Julafton kom tidigt i år. Jag tror på en finfin 4-1 seger till Frölunda.
Dragan 2k @ Dragan City 2006-12-08 21:38
Kommentera

Alisandali: Där ser man dubbla trådar om tippandet... aningen förvirrande. Men det bevisar ju bara det faktum att edxperterna verkligen gillar läget eftersom 2 experter tippade rätt resltat ovetande om varandra :)
Kommentera

mok: Ni har väl kommit på något nytt system ni kör med , så ni får dubbelt så många rätt när rätt resultat väl sitter .
Jag får sätta in mig lite i det här med dubbla trådsystem , och sen återkommer vi utbölingar och kör över er som vanligt .
Kommentera

Alisandali: Ja så kanske det funkar :) Utbölingar kör över oss som vanligt.... har aldrig hänt :)
Kommentera

Alisandali: får väl bjuda på den då. Hann aldrig sätta mig in i alla trådar slängde bara in ett tips när jag såg att Danne startat en matchtråd. Men som sagt jag ger gärna poängen till Dragan, my partner in crime; )
Kommentera

mok:

Gistedt skadade sig på uppvärmningen, tanken var att han skulle stått.
Kommentera

Danne_l: Man började ju som sagt u´ndra hur dom tänkte där :) Hoppas skadan inte är allvarlig då.
Kommentera

mok: Bra timing för att fejka en skada så att han slipper vara med på JVM ;-)
Kommentera

« · 800175