Frölunda HC

60372 inlägg · 3399 ämnen

Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!

« · 589738 Till forumet


Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
gud: Det är en central vid några tåg där en buss från Trollhättan ramlar in. Där ramlar jag av en buss på ovan nämnda central. Därifrån skall jag sedan snubbla vidare i folkvimlet i min jakt på en kall öl på Jameson i goda vänners och goda fienders gemytliga umgänge för att göra succe samt bidra med en eller annan skandal.
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Klinth: med en Dragan och en Klinth... hur kan det gå fel???
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
slashpuppie: Det är en av de frågor som vi aldrig kommer att få något riktigt bra svar på :-) Det och vad som finns bortom universums ände...
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Sannes: Ajdå skall du komma ner med Winnerborg i slåptåg även denna gängen tror du :)
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
mok: Det gick ju bra med Flimmerborgarn i Karlstad ju ;-) Men man ska kanske inte utmana ödet två gånger i rad...
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Klinth: frölunda-timrå 2-1 kanske
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Knappt att jag vågar tippa denna match, men efter en titt i experternas facit (som de fortfarande inte kan tyda) har jag kommit fram till 5-4.
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Sannes: Är det ingen som orkar göra en sammanställning av tipsen , så man lättare ser vad som är ledigt??
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Alisandali: Nej, det går inte. Sannes är inte inloggad ;-)
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Alisandali:

Tänk vad snäll jag är, så här har du och övriga ännu en sammanställning.

Experterna:

Klinth        5-1
mok         4-1
Linnea      4-2
Dragan     4-0
Danne      6-1

Utmanar-ELITEN:

Paddan           1-11
Sannes           5-2
Dream Team   6-2
Bonuz             7-2
gud                2-3
lu93rowa         2-1
mangan          5-4

Jag tror inte att jag har missar någon.
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Sannes: TACK !!
Mycket snällt av dig att göra samanställningen .
Jag tippar oavgjort 3-3 .
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Sannes: Linnea har "tagit" mitt tips...så det får bli 4-3 från min sida. Jag måste även passa på att säga IMPONERANDE SALO!!! Jag tyckte Salo var ruggit bra mot FBK. Det får han sluta vara på stört :) Sen vill jag bara tillägga att paddan´s tips känns stabila...match efter match...
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Alisandali:

Det var så lite så.

Poffa brukar också plita ner ett resultat så fort jag har gjort sammanställningen så han är nog snart på gång, antar jag.
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Guinness:

Jag befann mig på Åby travet igår så jag såg inte matchen, men läste mig till att Salo gjorde en bra match. Och det var verkligen rätt match att glänsa i, för en seger mot just Färjestad gör att jag njuter mer än vanligt.
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Sannes: Ha ha, kan tro det...för egen del är det precis tvärtom. En förlust mot VF svider så in i helvete...men man måste ändåvara storsint även i ett nederlag. VF var riktigt bra...så när FBK får ordning på "gubbarna" efter jul så ska ni nog få er en match...
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Sannes:
3-1 verkar ledigt så det tar jag
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!

Sannes:

Tjatar du så får jag väl lov att komma med ett vinnande resultat. Så jag säger 3-2 till Frölunda.

Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Poffa:
Jag skräller som utböling med infantila 2-2.
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!

Metal Guru: Å jag tippar 3 - 4. Magnus Nilsson styr upp hela Scandinavium på ett galant sätt och ÄLSKADE TIMRÅ IK får det självförttroende de så brutalt saknar, hipp som happ lixom....;-)

Puss på Er, 13.01 pinkar TIK031 i Jameson´s ränna... Väl mött och kul ska det bli.....;-)

FORZA TIK.......alltid, alltid.......... 


Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Friman SR:

Själv tippar jag 8-1 till Frölunda, Peter Ström får äran att tröstmåla, mina tips brukar allt som oftast med slå in, sorry.
Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Lite kul att experten Klinths bror lyckades att få in rätt resultat, nu vet man iallafall vem som är den riktiga experten i den familjen. :)

Kommentera

Sv: Mangan är gapig - Expertpanelen kontrar!!!
Sannes: Precis...det har jag hävdat länge, men du vet ju hur enveten Klinth är...härligt då fler inser hur det står till :)
Kommentera

« · 589738