Dragan 2k: Mange hade inte vart fel att ta hem som sagt frågan e bara vem 17 skall dom bänka.... :) Just nu e svaret kanske lätt men spelar alla bra e det inte roligt att bänka nån
Vf Chefen: Gamla hjältar det där. Om jag inte är helt felinformerad vann dessutom gamle fjolspelaren Nummelin poängligan totalt ifjol. Rätt imponerande...av en back.
Dragan 2k: Lyckades hitta en poängliga för ligan men mina tyska kunskaper är = -100. Det jag ser är att ville peltonen leder poängligan 24 poäng på 14 matcher. På fjärde plats ligger Petteri Nummelin 21 poäng. se länk för poängliga. Längst ner på sidan.
Sannes: Debatten går het vart han väljer att spela vid hemkomsten. Frölundafansen hoppas på Göteborg, Linköping i Linköping. Om jag inte har fel är hans pappa involverad med LHC på något sätt och det kan ju tala för Linköping men å andra sidan lär väl minnena från ifjol vara starka och en återkomst till Göteborg ligger nog varmt om hjärtat också. Han spelade ju trots allt här i 6 säsonger var det väl
Verkar vara en jobbig situation att befinna sig i.
Sicken sopgäng han har hamnat i, Mange. Min tro är dock att de reder ut sina ekonomiska problem den här säsongen, men att Mange lämnar direkt när serien är slut. Han lär väl aldrig kunna utvecklas nånting i ett lag som ligger hopplöst sist i den ganska svaga schweiziska ligan.
Vf Chefen: Tror knappast det är någon som vet något än så länge. Men när det gäller kvällspressen så ska man ta allt med en nypa salt. Det var väl Aftonbladet som skreva att Samuel Påhlsson var på väg till Göteborg för att skriva kontrakt ifjol när det sedan visade sig att han var i Göteborg för att hälsa på Alavaara.
Vi får ta det som en osanning till en början och visar det sig vara sant är det en ren bonus.
Enligt rykten ska det finnas en artikel på aftonbladet om att Magnus Johansson är på väg tilbaka till Sverige. Är det någon som skulle kunna vara så snäll och ge mig en länk. Jag har letat hela eftermiddagen utan att hitta nåt.
kallio71: Det blir det garanterat. Har varit tuffa matcher allihop såhär långt, alla lagen känns svåra iår. Men jag tror ändå i mitt indianhjärta att de visar vilken klass de håller imorgon.
kallio71: Inte på långa vägar lika stabilt, men det har ju varit lite omkastningar i truppen så något annat var väl inte att vänta egentligen. Men med Acke tillbaka stagar det nog upp sig lite i alla fall. 2-1 till VF. Dags att borja ta trepoängare på bortaplan. Och Malmö duger väl så gott som någon att börja med=)
Ja va säger ni nu om denna tuffa bortamatch mot malmö, malmö som ja nu tycker har fått igång sitt spel på riktigt allvar. Medans ja tycker fortfarande att försvaret i frölunda inte riktigt är så stabilt som de hade förra säsongen......................