Kan någon lära honom i radion att räkna? Han sa att FBK kan gå om VF men då måste VF's spel totalt raseras. Så sa han att det är ju 7 poäng upp. Men i min matematik så är 2x3=6. Och 6 är inte mer än 7. Stackars Paul Zyrra eller vad han heter han i Malmö som inte kan räkna.
Peter72: nej men han vart väll lite frustrerad när inget gick hans väg å såå! =) å alla vet ju att finnar och allra helst Norrena kan ha lite "konstiga" grejjer för sig.. =) men sparkar har jag aldrig vart me om förr.. =) hehe
Pecka: Sluta skäm ut dig. Du skulle kunna vara storsint och gratulera till seriesegern men nej ytterligare ett negativt inlägg från en Leksing. Förvånande? inte direkt
frölundaindian: jaa... =) ne men de va att alla klagat på han förr, nu ne jag såg psyko så brann de till! =).... men men! =) hoppet sviker en ju aldrig... =) men jag tror inte att det är sista matchen, han kommer få rätta till dagens match på söndag lr tisdag... förresten e det nån som skall te gävle på tisdag? så man inte blir helt själv....
remes: Norrena är bra det kan man inte klaga på. Annars tror jag inte att frölunda hade köpt honom i första taget. Men att få utvisning för kicking a player är inte särskilt smart. det kan inte ens du tycka. Frölund ska ha SM-Guldet i år vi har förtjänat det.
remes: Äh tat lung, Norrena hade en dålig dag på Kobbet, shits happends, Jag tycker om Norrena iaf, men detta kan ha varit sista matchen i vf tröja. TYVÄRR!...
svanru: Tack. Plumpen är härmed glömd. Det hade den dock inte varit om det inte vore för att seriesegern bärgades. Grattis själv till andra platsen. Återstår att se om den är temporär. Hannes iponerar rejält. Sicken målmaskin.
remes: bara för att vi håller på frölunda så betyder väl inte det att vi tycker alla spelare är bra hela tiden. Vad gäller Norrena vill jag inte uttala mig....
Peter72: Psyko, men för h*llvete! det är samma visa förlust efter förlust! Kan ni som klagar på Norrena hela tiden mycket om hockey lr? jag tycker det är dålig frölunda stil på er att klaga på Norrena! De e ju inte bara hans fel! nån puck kan ju studsa fel men jag tycker iallafall att alla frölunda kan visa sånn bra stil så att inte klaga på Norrena!
●Henrik Lundqvist äger ●Frölunda är rå taggat inför slutspelet, det är det dom tänker på just nu. ●vi har säkrat serie segern i dag (genom att FBk vann över TIK)
Peter72: Nu kanske man inte ska ta i så mycket. Han är ingen Psycho direkt. Alla kan ha en sådan dag. Tror dock att han skäms rätt rejält. Sedan är det väl ingen som vet den direkta bakgrunden till att han betedde sig som han gjorde.
Dragan 2k: Hehe, känns konstigt att bärga seriesegern iom en förlust, men men, jag har värt med om konstigare saker :) Ja frölunda drar på sig många utvisningar, som sagt jag vill ha en förklaring till det här efter matchen!!
ribba9: Det kan man nog säga. Temprament är bra men i NORMALA mängder, Det får inte gå till överdrift. Jag tror att det blir Henke som står i slutspelet nu. Man kan inte ha Psyko i målet.
Dragan 2k: Ser på matchen SSK-HV , pinsamt dålig insats av SSK, 7-1 nu till hv på bortaplan!! Det är ju faktiskt lite mer försmädligt än vf's match, om man ska hitta lite ljuspunkter för kvällen :)
Vi kan ju alltid hoppas på frölunda i slutspelet. i och med att färjestad vinner idag är seriesegern bärgad. Lundqvist täpper igen truten på alla lag sen.