Jahapp, det är gott om matcher där det är viktigt för ena eller andra laget att ta 3 poäng. Nu står Mora på tur för Frölunda, visserligen med Frölunda på hemmais, men Mora lär vara taggade till tänderna ändå.
Frölunda vinner naturligtvis: 5-1
Vad hjälper det att Mora är taggade när Frölunda är så överlägsna som dom är?!?
Bara det inte blir övermod i slutspelet..... Det är Frölundas fiende nummer 1.....
Danne_l: Underbar match av Sampan igår, helt sanslös dörrvakt. Känner mig säkrare än någonsin med två så bra kipers :) 8-1 till VF... Mora krampar när de behöver poäng som mest!
mok: Ja kanske... Dom kämpade bra, de får man ge dom.... Men denna ineffektivitet som dom bara spär på är ju närmast löjlig... Sampan på mage o rygg men ändå kan de inte lyfta pucken :) Mora blir överkörda är min spådom :) Eller vad tror du mok?
heffe: Tycker inte HV kämpade sådär värst faktiskt. INte tillräckligt :) Mora blir säkerligen överkörda även om jag gärna skulle unna dom en slutspelsplats.
mok: Mjo, jag är nog beredd att hålla med dig där. Denna säsongen känns det lite som HV stått för Helt Värdelösa stundtals, jag lider lite med dom.... Men vänta... Det gick viss över :) Tälje o Lule till slutspel säger jag, Mora är nöjda med att hänga kvar, de är trots allt nykomlingar. Tälje är värda en slutspelsplats efter 4 9:de platser i rad hehe.
Frölunda vinner naturligtvis: 5-1
Vad hjälper det att Mora är taggade när Frölunda är så överlägsna som dom är?!?
Bara det inte blir övermod i slutspelet.....
Det är Frölundas fiende nummer 1.....