myggan wallin

« · 210765 · » Till forumet

myggan wallin
Nikals andersson fortsätter att ösa in mål i tre kronor precis som i frölunda, såg en rätt rolig sak, när dom intervjuvade myggan wallin, trodde först att det var leif boork som hade rakat bort skägget, fasen va lika dom var :)
Kommentera

Sv: myggan wallin
danoj: Han är smått fenomenal vår nr 24. Missade första delen av matchen. Slog på textv-tv och där stod hans namn som vanligt som målgörare.
Kommentera

Dragan 2k: jupp, däremot kan man nog konstatera tyvärr att tolsa inte håller på den här nivån ännu, måste spela enklare och snabbar epå den här nivån, men han har ju några år på sig :)
Och sen snälla SVT, byt ut åsa edlund som kommentator, fnittriga tjejer vill jag inte höra i rutan när jag ser på hockey.
Kommentera

danoj: Anderssons spel bådar gott inför sluttampen av säsongen. Dessutom tycker jag att Sudins backspel är i princip klanderfritt.

Nu tar vi finnarna sedan sopar vi banan med våra elitseriekonkurrenter.

Få se om landslagsspelet har gynnat Dragkedjan. Tycker trots allt att Tolsa gjorde en bra turnering. Han river och sliter och börjar lära sig att man inte har den tid internationellt som man har i elitserien.

Tror att självförtroendet har ökat hos Frölundaiterna. Hoppas nu att detta bär frukt under rersten av ES säsongen
Kommentera

danoj: Håller helt med dig när det gäller Åsa Edlund. Hon är ju helt kass. Man får nästan lust att stänga av ljudet när man hör hennes fnitter. Enda anledningen att hon är med är att SVT vill visa att tjejer kan.
Synd att domaren avgör hela turneringen med en monster-tabbe! Nåja, Sverige spelar bra hockey och det är det viktiga. Det enda som fattas är målskyttet. Det kan vi kanske få från NHL spelarna när det gäller VM.
Kommentera

Jenza: Håller med dig i det mesta, men inte när det gäller ÅSa...så dålig är hon faktiskt inte, det e vell bara kul att det är tjejer med också
Kommentera

Frölunda85: Jo hon var faktiskt dålig, sitter och fnittrar som värsta skolflickan, nej bort med fruntimmret tack.
Kommentera

danoj: Men kom igen...det e vell bara kul att det är tjejer med, vem har sagt att hockey bara är för killar??det är ju för alla. Det är bara kul att det är lite jämnställt
Kommentera

Frölunda85: Har ingenting med jämställdhet att göra, och nej det är inte kul, vill jag höra tjejer flamsa och snacka om saker som dom inte vet någonting om så går jag på krogen.
Kommentera

danoj: men försök att se det från olika perspektiv.

Om hon inte får "kommentera" någon match hur ska hon då kunna bli en bra och rutinerad kommentator

kolla på ARNE och ANKAN dom har ju f-n kommenterat 1000 fotbolls/hockey matcher och CURT LUNDMARK hur bra tror du att dom var i sin debut i TV?
Kommentera

danoj: ehh, lägg ner det där nu. Flamsa och snacka om något hon inte vet något om???Det tyckte jag var väldigt dumt uttalat, det är klart att hon vet något annars skulle hon ju inte fått jobbet.
Du har lite sned syn på tjejer du grabben
Kommentera

sektionU: Ska tala om för dig att detta INTE var den första matchen hon kommenterade med tre kronor, det finns bättre kommentatorer än åsa edlund, och då ska dom användas, tom TV3's kommentatorer va bättre än dagens skämt.
Kommentera

Frölunda85: Nu är du ute på väldigt hal is igen herr frölunda85, du vet inte ett skit om mig och vad jag står för, har du inte dragit lärdom av dina tidigare misstag?
Uttala dig INTE om sånt du inte har en susning om.
Kommentera

danoj: OKEJ men hon har inte kommenterat så många matcher som te x ARNE/ANKAN har kommenterat,?
Kommentera

danoj:

Bättre än TV3's kommentatorer? Jag hoppas verkligen att du skämtar nu. Dom har ingen koll på något som händer på isen, eller tja, någon koll på något alls. Oerhört, fruktansvärt mycket sämre än några kommentatorer någon annan kanal någonsin haft!
Kommentera

danoj: Nej, du grabben, den här gången är det DU som har uttalat dig fel, men inte kan stå för det. Jag försvarar bara tjejer som sysslar med idrott, tycker att alla har lika rätt att få vara hockey kommentator osv..Det spelar ju ingen roll om det är en kille eller tjej, huvudsaken är att han/hon kan kommentera, och det kan hon faktiskt.
Kommentera

Frölunda85: Tycker att du har haft några dumma uttalanden på Tre kronors gb, så du är nog inte rätt person att klanka på andra.

Beskylla ryssarna för doping samt att tycka det är synd att inte domaren blir träffade av en snusdosa är inte så inteligenta uttalanden.
Kommentera

Portello: Jo, för det tycker jag. Jag nedtalar mig i alla fall inte om något som inte har med spelet att göra, som att Åsa inte ska kommentera för att hon är tjej. Jag snackar om det som hände i matchen, och domaren borde fått den i huvudet, då kanske han hade kunnat tänka bättre. Ryssarna tänker jag inte ens kommentera..man vet ju vad de sysslar med.
Kommentera

Dysso: Öhm, ja asså jag tyckte att TV3's kommentatorer som dom brukar ha, dvs boustedt, södergren, boork brukar va bättre än det vi hörde på svt idag, svar ja, vanligtvis brukar svt dominera den punkten.
Kommentera

danoj:

Kan hålla med om att SVT's klass inte var riktigt som den brukar, men att gå från det till att säga att treans kommentatorer är bättre är rätt hårt. När jag tittar på hockey på trean så känner jag hela tiden ett behov av att strypa dom som talar, så var det inte idag... :)
Kommentera

danoj: Tycker att du överdriver när du sa att du NÄSTAN skulle byta kanal och att det är ett skämt m,m Så dålig va hon int eoch vad spelar komentatorn för roll igentligen, stäng av ljud om hon e så hemsk, och om jag ska vara ärlig och det ska jag:

skulle inte vilja ha en komentator över huvudtaget.
Kommentera

Frölunda85:

Nu är vi där igen. Bara för att du tycker en sak så behöver vi andra inte tycka likadant. I det här fallet håller jag med danoj på den punkten att hon gjorde en dålig insats och det blir inte bättre av att ha Curre Lundmark bredvid sig. Hon är kunnig men hon kan inte framföra detta kunnande på ett bra sätt. Hon är duktig som reporter och studiovärd för sportnytt, men inte som kommentator.
Kommentera

sektionU: Tycker du att jag överdriver?
Jag får väll tycka vad jag vill?
Att du inte tycker att hon var dålig får väll stå för dig, ta nu den här disskutionen till tre kronors gbok om du och frölunda85 vill fortsätta den.
Kommentera

hehe... talar om Åsa nånting... isåfall, är jag beredd att hålla med som kritiserar henna, tom. Staffan e bättre!

Hoppas de var de ni snackade om!
Kommentera

danoj: JAG vill också sätta punkt nu.

Jag tyckte inte att ÅSA var bra men man behöver f-n inte förnedra henne för set!

PUNKT
Kommentera

sektionU: Vem har förnedrat henne?
Att
Kommentera

sektionU: Vem har förnedrat henne?
Att man
Kommentera

sektion U: ser du nu vad du fick mig att göra , kom åt sänd knappen , aja nu skiter vi i det här. :)
Kommentera

sektionU:
du kanske vill pussas med Åsa??
Kommentera

BJ: He he, konstigt att de flesta på Frölundas gästbok hela tiden ska argumentera mot mig, även du som e fbkare...komiskt.

Danoj tycker att hon inte ska få kommentera för att hon är tjej, och det är det jag blev förbannad på. Det hade varit en skillnad om han tyckte det för att hon var dålig, inte bara för att hon är tjej.
Kommentera

gud: suck
Kommentera

Frölunda85: Vad tror du det beror på när "alla" som du säger är emot dig?
Dags att rannsaka sig själv?
Och sluta upp att disskutera min mig nu har sagt till dig, fatta nån gång, tröga människa.
Kommentera

gud: Kanske det , vill du va med :)
Kommentera

danoj: alla är inte emot mig, bara en del på Frölundas gästbok, men inte liepins däremot

Du kan vell sluta att skylla på mig, det var inte jag som uttalade mig nedlåtande om tjejer som kommentatorer, det var du. Tycker att du är gamal nog att erkänna när du har fel.
Kommentera

Frölunda85:

Ja, att jag är FBKare har ju med saken att göra....
Kommentera

Frölunda85: Vet inte riktigt vad vi ska göra med dig för att få dig att fatta att alla har rätt att tycka saker här på forumet, oavsett om det passar dig eller inte, vad ska vi göra för att få dig att förstå detta fenomen?
Berätta för jag vet då inte...
Kommentera

sektionU:
Äääh..du får henne själv...;0)

danoj...
har du problem med någon härinne på HS kan du
anmäla det till någon moderator..så tar dom tag
i saken...men du vet att du är bäst va..;0)
Kommentera

danoj: Det är det jag gör för dig hela tiden, men du lyssnar ju inte. Jag förstår inte ens varför folk härinne är upprörda nu??jag har inte gjort ett skit. Bara för att jag försvarar det här med att tjejer också har rätt inom sporten, blir alla jätte förbannade.Jag förstår inte vilka fördomsfulla människor det finns
Kommentera

Frölunda85:
ta det coolt..
jag håller med danoj..ut med tjejerna från sporten..
Kommentera

Frölunda85: Du sa det själv, "Jag förstår inte ens varför folk härinne är upprörda nu??jag har inte gjort ett skit" , har jag påstått att tjejer inte har rätt att verka inom sporten??
Du får ursäkta men nu garvar jag.
Nej du, kontentan av det hela är att jag inte gillar åsa edlund som kommentator för tre kronor, det är precis allting, inser du nu vilken höna du har gjort av en liten fjäder.
Kommentera

gud: ha ha, vad ska man säga??Hur fördomsfull får man bli??strunt samma, jag orkar inte kommentera det du skrev..du vill bara göra mig förbannad, jag tänker inte slösa min energi på dig
Kommentera

danoj: men läste du nyss vad din kompis "Gud" skrev...-jag håller med danoj, ut med alla tjejer från sporten..men ni kanske inte tycker lika där eller??
Kommentera

Frölunda85: gör inte det då

NU SÄTTER VI PUNKT FÖR DENNA MENINGSLÖSA DEBATTEN

PUNKT!
Kommentera

Frölunda85: Denna debatten är nu nerlagd.
Kommentera

danoj: den debatten va lite väl överdriven.....
Kommentera

ribba9: vilket av orden "debatten är nu nerlagd" förstår du inte?
Kommentera

danoj: ta det lite lungt nu va.....du behöver inte överdriva...
Kommentera

Även om debatten är nedlagd så känner jag att jag som tjej ändå måste komma med en lite kommentar.
När ni menar inga tjejer i sporten, ska jag sluta göra mina grymma intervjuer på Sportzonen då? =)

Mer tjejer i sporten! (så länge dom är kompetenta)
Kommentera

Hockeymillis: Det hela gick ut på vad vissa ansåg om åsa edlunds insats i matchen idag, jag bla tyckte den var dålig, och inget annat :)
Kommentera

Hockeymillis:
söta o kompetenta tjejer kan jobba på Sportzonen..
när ska du intervjua mig då..;0)

liepins har lovat mig spaltmeter...;0)
Kommentera

« · 210765 · »