Frölunda HC

60401 inlägg · 3400 ämnen

Nån som vi tjäna en slant??

« · 590145 Till forumet

Nån som vi tjäna en slant??
Spela Timrå på lången idag-.....
Kommentera

Sv: Nån som vi tjäna en slant??
Tamminen II:

TIK lär knappast vinna mot en Frölunda med stort självförtroende efter segern i Karlstad senast.

Men spela Leksand idag ;)
Kommentera

mattias - 74: både timrå o leksand är i behov av poäng kanske mest leksand som har tokköpt spelare medans timrå har tappat en hel landslags kedja upp till bevis nu leksand. timrå har inget att bevisa iår tycker jag. tror på vinst för både leksand o mitt älskade timrå.
Kommentera

kungsbacka:

Ja Leksandsvinst är ett måste idag ananrs skall jag fan begå harakiri ;)
Kommentera

kungsbacka: Timrå har väl fortfarande saker o bevisa? Att dom vill satsa och vara ett topplag. Tröttsamt med supportrar som alltid vill skriva ner favoritskapet för sitt eget lag.
Kommentera

mok:

Timrå kommer inte lbi ett topplag med de spelare som de har tappat.. Som det ser ut nu är leksand och Timrå 2 kanidiater för Kvalspel :(
Kommentera

mok: delvis håller jag med dig men vad jag menar är att med detta lag så är vi inte favorit tippade precis o det är fel att ställa detta krav på mitt lag iår. jag är hyfsat nöjd om timrå gör bra matcher och krigar o inte viker ner sig. man får ändå vara realistisk.tror ändå på vinst idag.
Kommentera

kungsbacka: Nej topptippade är dom inte efter dom sena tappen av spelare men krav skall man alltid ha bara som är realistiska.
Kommentera

mok: tack bra då är vi överens lycka till i matchen idag må bästa laget för dagen vinna.
Kommentera

Slöseri att spela på Timrå. Frölunda vinner lätt, Timrå kommer inte ha en chans!
Kommentera

« · 590145