Jaha, då har överheten kommit till ett beslut. Gå in på mitt nick och ta del av den informationen som finns där. Hör sedan av er till slashpuppie eller Linnea så snart som möjligt!
Danne_L: va tråkiga ni är. Datum verkar det ju som vi får ändra eftersom flera inte verkar kunna det datumet. Matplatsen fattar jag inte varför det är så fel. Det tar 10 min med vagnen in sen. Lika lång tid som det skulle ta att gå från nåt ställe i stan. Dessutom är det billigare än i stan. Jaja, vi får väl se hur det blir...
Jo men man ska ju pallra sig dit också, omständigt tycker jag. Föredrar ett ställe i stan, Avenyn exemplevis. Med en bit mat och en kall rackare på avenyn i solskenet...
slashpuppie: E man inte riktig supporter om man inte kommer på femkampen?? Trodde att frölunda spelade hockey i scandinavium,hur många gånger var du där?? :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ja det är lika långt från dig till stan som för mig, men jag ska ju då åka den dubbla biten ut till Munkebäck, en ekvation som inte går ihop. Vi får se hur vi löser det så småningom, är säker på att vi kommer överens om något bra.
Nu ska vi inte hetsa upp oss på matställe. Vi gör så här: Vi blir ett gäng på sisådär 150-600 personer. Vi som är lite duktigare på det tekniska planet implementerar en satellit relä lösning. Webbkameror installeras på ett flertal restauranger, ljudanläggningar kopplas ihop, allting sänds via en live feed som visas på flera LCD skärmar, plasma skärmar och en helsikes stor storbildslösning på Götaplatsen.
På så sätt kan alla supportrar mötas upp och diskutera ingående, dricka mycket och äta gott.
Danne_L: Linnegatan ja. Där finns det fina up class restauranger. Lite exempel: Chez Dragan, Brasserie Dragan Gourmet, Dragan Bar & Matsal och inte minst den mysiga lilla krogen Dragan Corner.
Danne_L: Det spelar ju egentligen ingen roll vart vi går, bara vi kan enas om ett och samma ställe. Det är ju egentligen bara uppvärmning inför le Grande finale p Liseberg=)
gud: Ett billigt alternativ är Rotary Pub ( om den finns kvar). Puben ligger på Richertsgatan 2 Johanneberg Det är en gammal studentpub men ett antal kadaver brukar även hänga där.
gud: Rockbaren ja. Stället som får en att känna retro. Nitar, läder och långhåriga killar med Maiden och metallica tröjor. Kände mig något malplacerad när jag kom in med kavaj, finbyxor och min förtrollande charm
gud: Skönt att du sätter ribban direkt, jo jag håller med de är inte bara lata de är oxså dryga. Tänk att de kan hålla på VF och inte inse att det finns bättre lag :-)
Pengar är inget problem, det vet ju både du och jag. Nä men ska vi bara käka nåt o ta en dricka som uppvärmning behöver man ju inte beställa in en trerätters. En burgare för en hundring lär ju funka.