mok: Haha. Absolut. Det där var en extremt rolig tanke och jag sitter och skrattar. Skulle inte förvåna mig om de beställer de hjälmarna redan under försäsongen.
Dragan 2k: FBk har väl alltid dammat av dom senaste åren om man säger så. Så det ser ut nu så har dom inte e4n chans trots långe Chara. Men får se vad dom värvar innan det drar igång igebn. Luktar lite panik?
Dragan 2k: Mest utvisade kanske förklarar varför Jönsson o Co grinar så satans mcyket. Näst efter Foppa skulle jag tro. Men ser man till jämnheten och hela säsongen skall Fröunda vinna Sm guldet igen om inget konstigt händer. Då skall inte ens Foppa. Norrena. Hossa eller Husse kunna stoppa oss. Inte över 7 matcher.
mok: De finns i datorn. Eftersom jag inte är plusing kan jag inte ens försöka visa filerna eller öht någon bild. Har du ICQ? Isf kan du få klipp från flera matcher den vägen.
danoj: Absolut. Pluss är en kanonlirare. Sicket lyckat nyförvärv. Fantastiskt kul att se att Schweiz kan få in sådana lirare. Så jobbar han så kopiöst. Kedjan med Högardh, Esa och das Plüssman är så oerhört tung att möta. 3 killar som jobbar konstant.
danoj: Frågan är om man får göra det då lönerna i hemlandet är mycket svåra att konkurera med. Dock så har han ju större chanser i sverige att imponera på NHL folket om han vill dit.... om det nu finns kvar. Finns det inte kvar kanske chanserna ökar vem vet. Måste iaf vara åets värvning om man ser till förväntingarna.
Frölundaborg e kul om det e fullsatt men annars e det mest trist. Scandinavium rockar brallarn av alla andra arenor.