Just nu är det så fruktansvärt att bevittna från Frölundahåll, det måstr ju HÄNDA NÅGONTING! Conny, ta en timeout, gå ner på 3 femmor, gör för tusan någonting innan jag själv snart tar expressplanet upp till Ö-vik och skäller ut dom!!!
Men för f*n, dom spelar ju helt utan geist, utan fart, utan vilja och utan hjärta!! Tolererar inte sånt här andefattigt lir av ett sånt bra lag, man måste ju begära att dom ska kämpa iaf!
Nej, för hade dom gjort så gott dom hade kunant så hade inte spelbilden sett ut som den gör i detta nu, min matchrapport på svenskafans.com kommer inte att bli nådig.
Jovisst, men vart är VILJAN, FARTEN OCH ENGAGEMANGET på bortaplan? Jag vet inte om spelarna är medvetna om det men folk följer faktiskt dom även när dom inte spelar i Scandinavium. Tycker det är pinsamt att se hur vissa spelare agerar idag, nästan så att man kan tro att dom inte ville spela alls.
danoj: Klart att grabbarna skall visa vilja och engagemang även på bortais och det kommer att komma.
Tyvärr så tror jag att det sätter sig mycket mentalt när man gång efter annan förlorar på bortais och samtidigt så underlättar ju inte tidningarna och supportrarna den statistiken heller.
Spelarna är nog mycket medvetna om att de har supporters som följer dom både hemma och borta.
Sannes: Är de dåliga, skall de ju givetvis få veta det och ha rejält med kritik. Både i tidningar och av oss supporters. Tål man inte det borde man nog fundera över att byta jobb. Så stor som skillnaden är i kvalitetet borta och hemma, så måste det vara något som är fel i organisationen.
Bebben: Borta kass och hemma grymma. Ändras inte inställningen så gäller det verkligen att ligga bra till inför slutspelet...... Börjar bli less på den loja inställningen på bortais nu..... Phan rent ut sagt. Och mot Modo....... Nu får man vara jävulskt passiv på kneget under veckan.... phan!!!!!
Klinth: Jag håller med. Om Frölunda skall ligga kvar på andra plats (eller komma med till slutspel kanske man skall säga) måste de bli bättre på bortaplan.
Hoppas att de blir klart bättre efter juluppehållet. De brukar ju vara på topp då.
Bebben: Klart man skall tåla kritik, det gäller ju inte enbart hockeyspelare utan även i ditt och mitt arbete men det är inget vidare upplyftande att ständigt höra hur kass man är i allt.
slashpuppie: Matchen i går var nog den mest avslagna o sega match jag nånsin sett!!!! såg ut som spelarna hade tryckt i sig ett par pizzor innan match!! Men som sagt så blev ju efterfesten fan så mycket bättre!!!
Skoj att du hittat hit killen. Men visst fasen har du sett segare matcher? Du kan inte påstå matchen i Södertälje häromdagarna var särskilt upplyftande???
Skall vi se om vi kan hitta alla resultat som tippats inför SSK- matchen:
Experterna:
MoK 6-2 Klinth 4-2 Dragan2k 5-1 Danne L 5-0
Utmanarna:
Mangan 9-2 El Aka Ali 3-1 Linnea 10-2 Guldindianen 6-0 65Selander 6-3 Sannes 6-1.
Tipparna Dream Team och Frasse får tippa om sina resultat Pga 24 timmars regeln som Expertena har lagt. Resultaten 4-2 och 5-1 var redan tagna av Dragan och Klinth.