Frölunda HC

60403 inlägg · 3400 ämnen

Nyheter

« · 780535 Till forumet

Nyheter
Vem är det som fixat nyheterna ute till höger här.... blanda in Västra Frölunda fotboll bland Frölunda Indians hockeynyheter är bara för mycket.
Kommentera

Sv: Nyheter
mok:

Det är väl något filter som väljer ut vad som ska visas utifrån vissa sökord, typ Frölunda?!

Påtalade detta i Timrås bok tidigare, för dom hade en massa artiklar med Tommy Wargh (som spelar i MoDo), men dom sökte ju ut Wargh eftersom dom har en spelare som heter Fredrik Wargh i sin trupp..

Så det är helt och hållet vad man filtrerar på som jag fattat saken...
Kommentera

Gidde: misstänkte nästan detta. Kanske en sthlmare som skapat filtret för dom brukar va snabba och fråga vilket lag i fotboll man håller på när man piskat dom i hockey. Dom som så många andra hajar inte hur man kan hålla på Frölunda i hockey och IFK i fotboll.
Kommentera

mok:
Jag trodde faktiskt att det var upp till moderatorerna i varje bok att själva sätta upp filtren?!

Men denna fråga kanske får bästa svaret om den ställs i t.ex Teknisk Info?
Kommentera

Gidde: Du menar det finns en smygstockholmare som moderator här :) Skall undersöka vidare.
Kommentera

mok:

*ASG*

Nja, det vet jag inte om jag påstår faktiskt...
Däremot är det väl lätt hänt att man lägger in just Frölunda som sökord i filtret?

Vad skulle man annars lägga in om man vill se artiklar som handlar om Frölunda Indians?

För Indians skrivs ju inte ut i varje text direkt...
Kommentera

mok: Du ska vara glad ändå, vi får upp alla artiklar om Malmös back Moravec i vår GB. :-)
Kommentera

Stigsson:

*ASG*

Ja, den där var ju ett verkligt belysande exempel på hur fel det kan bli!

(Men visst är han väl den där forwarden med hockeyfrillan??)
Kommentera

Gidde: Det är möjligt, Malmös spelartrupp är inte mitt starkaste ämne.
Kommentera

Stigsson:

Jag som trodde att du direkt kastade dig över dom där artiklarna som dyker upp bland era Nyheter ;-)
Kommentera

mok:

Ser att Pluss ryktas vara på väg bort! Är det nåt ní känner till!!
Kommentera

mattias - 74: I nyheten de refererar till så står det att Plüss har fått tre stora erbjudande av tre klubbar inför nästa säsong.
Kommentera

« · 780535