liepins: Tackar... får la hänga på luren bara... Blir det verkligen så mycket folk till en träningsmatch? eller är man bortskämd med stora Skandinavium...
6-2 mot vålerängen, rätt ok match, sundin var dock inte med så det small inte så hårt i plexit. 1 mål av förvärvet erik kakko, näst snyggast efter magnus kahnbergs soloprestation.
danoj: Helt ok som du säger. Och nog saknade man Sundin alltid... Och juniorerna visade att de är lika hungriga som förra säsongen. Det bådar gott inför framtiden...
Tycker även jag att junisarna skötte sig fint, tänker då främst på Leetma och Svensk, kommer bli en tillgång för klubben längre fram. Underbart att se dessa juniorer en efter en kliva fram och ta för sig! Sen tycker jag Kakko och Eronen ser mycket bra ut (till skillnad från grabbarna som stod bakom mig och totalsågade dessa finnar, minuten senare piskade Kakko in pucken..hehe).
liepins: gött att få smak på vad som komma skall iaf, 1 månad kvar nu. Dalmasarna från knäckebröds landet är dom första som ska få känna på konsekvenserna av beethovens dödssymfoni.
danoj: Jo exakt, efter att bara ha sett dom i en träning tidigare var det kul att se bygget in action. Ska bli jävligt skoj när det drar igång igen! En liten tanke bara..Varför har man förstört de vita tröjorna med denna gröna linje?!
danoj: Tror inte dom tar bort dom röda hemmatröjorna. Däremot har jag hört snack om att alla lag skall ha vita bortatröjor ala NHL. Men om det stämmer vet i 17.