Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

PINSAMT

« · 337986 Till forumet

PINSAMT
F..,nu har vi fölorat mot Malmö o Tälje,tappat poäng hemma mot leksand o nu även bort mot leksand!!!

Va fan e vi för något "topplag" egentligen??

Pinsamt för he..ete!!!

Ryck upp er,vi spelar in div 1................................än!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: PINSAMT
Kungen:
det var väl som vanligt när dom spelar borta sömnpiller
Kommentera

Kungen: Jag tror det är dig de saknar helt enkelt, dags att du åker med på fler bortamatcher ;)
Kommentera

Kungen:

Börja med att se matchen innan du uttalar dig, efter matchen igår så förtjänar dom ingen skit. Efter Malmömatcherna, och den i SSK så skall dom ha lite kritik för då har dom gett bort matcherna lite grand. Men igår så gör dom en bra match, både spel och inställningsmässigt och fortsätter dom att göra sådana arbetsinsatser som dom gjorde igår så blir det inga fler bottennapp! Så börja åka på matcherna...
Kommentera

Kungen: Det som är pinsamt här e väl ditt uttalande sbarare än Frölundas spel. Har du sett alla matcher du beklagar dej över live? Om inte hur kan du klaga på sådant du inget vet om?
Kommentera

MoK:
Kan bara instämma med föregående talare, jag hade förmånen att se matchen på plats igår och jag säger faktiskt just förmånen för det var ett annat Frölunda man såg på isen igår jämfört med tidigare bortamatcher. Man såg verkligen att laget kämpade ordentligt och var laddade och förutom ett par enstaka jätteblunders (som Leksands 3-3 mål) och att marginalerna verkligen inte var på våran sida så var Frölunda det bästa laget utan tvekan. Sen är det trist att se matcher när domaren ska ha en sån avgörande roll. Herr Rådbjers insats igår var inget annat än en katastrof. Hade han inte gett oss flera idiotiska utvisningar och framför allt inte var konsekvent i sitt dömande så är jag övertygad om att vi hade kommit hem med tre pinnar. Men efter straffadramatiken så är jag jättenöjd med två poäng, dom förtjänade vi.
Kommentera

MoK:

Måste vara ganska enkelt för spelarna att vinna när VF spelar borta :)

Antingen x eller en 1:a :) *S*
Kommentera

Mattias - 74: Ja tyvärr, lite för lite 2:or för att jag ska vara nöjd. Men vänta tills efter jul när skinkan och snapsen har gjort sitt, då blir vi svårstoppade; )
Kommentera

Kungen: Ja, en 2:a plats i elitserien, och det faktum att vi kan spöa samtliga topplag kan ju inte ses som annnat än pinsamt...
Kommentera

Heda,Mok,millis> Sådär ja,lite het stämning,mysigt de gillar jag!!!

Vad jag vill säga är att jag inte ger kritik för just leksandsmatchen utan helheten av bortaspelet!!!
En 3poängare efter fulltid av svenska mästarna är åt helvete för dåligt,eller ni är nöjda??
Ok att sveriges dommarkår e riktiga kalkoner,men de känns inte riktigt som det är det som spökar här!!
Sätt på er blåställen o börja kriga lite mer,för mycket glamourhockey!!

O boys and girls> jag gillar er alla!!!!!!

puss på er
Kommentera

Kungen: KLart man inte är nöjd med en 3 poängare på bortais. Men skall man klaga på spelet och analysera det så får man ha mer kött på benen än att läsa text tv.
Kommentera

MoK: efter 12 matcher o 1st 3 poängare kan man klaga hur mycket som helst utan en enda slamsa på benen!!!!!!! Gör jag ett dåligt jobb så får jag troligtvis sparken!!!

O så ska inte du uttala dig kompis om var jag har fått mina matchfakta!!

puss på dig
Ses på buffen imorgon o då ska du få....................................en puss!!!!!
Kommentera

Kungen: Vissa av dom här 12 matcherna utan 3 poängare har dom ju faktiskt spelat bra och andra har det faktiskt hänt att motståndarna vart bättre helt enkelt. Men så som du klagar lyssnar du nog bara på Gunnar Johansson på hockey kväll o läser Text TV! Vet i 17 om jag vågar på på buffen om jag får en puss av dej...
Kommentera

MoK: snacka fan inte Gunnar Johansson o kungen i samma mening för då bli det tungkyssar på buffen!!!

Ok,VISSA (2-3st) matcher har motståndarlaget varit bättre kanske, 2-3matcher kanske lite oflyt o 6-8 matcher har VF bjussat på, de e 12 matcher vi snackar om inte 3matcher,svårt att snacka bort 11 av 12 matcher tycker jag då!?!?!??

Korv på dig
Kommentera

Kungen: Lika blygsam som vanligt. Men se till att håll profilen och en någorlunda nivå på ditt snack. Du vet väl jag kan radera dina inlägg :)
Kommentera

MoK: E de du eller jag som e kung??? :-))))))))))))))))!!!!!

Ladda nu till buffen kompis ..............o just d, matchen................ i scandinavium alltså!!!!!
Kommentera

Kungen: Jag behöver inte skylta med namnet alla vet jag e kung ändå :)
Kommentera

MoK: :-))))))))))))!!!!
Kommentera

MoK: Kanske inte kung, men väl kändis, och kändis slår kung vilken dag som helst; )))
Kommentera

Linnea: Jag e lika mycke kändis som den sk KUngen så han har helt enkelt ingen chans!
Kommentera

MoK: just, finsk TV slår det mesta; )
Kommentera

MoK: Jag var ändå me i finskt tv först!!!!! :-)))))))
Kommentera

Kungen:

Jo men du skulle ju kunna döda för att synas en sekund i tv:))
Kommentera

Danne_L: Och du är bra avundsjuk va? ;)
Kommentera

Chief:

Nej nej, såg du inte SSK-VF häromsistens? Jag var då med i tv och har därmed fått min beskärda del av uppmärksamhet i media;)
Kommentera

Danne_L: Om jag såg SSK-VF? Nej du, det gjorde jag inte. Jag ser bara på kvalitetshockey...;)
Kommentera

Kungen: Tror min o Mangan sejour i finsk TV var mer bejublad än din :)
Kommentera

Chief:

Kvalitetshockey, jadu. Det är väl lite beroende på vad du har för krav men med tanke på lag- och stadsval så har du inga krav alls..;)
Kommentera

« · 337986