7804: nej oavsett så är det deras fel!!! Och du bevisa att JG filmade gör det!! Och i så fall så var det väl rätt person som var där å peta med armen Fläskfilmaren nr1!!
Om ni förlorar pga en filmning av vår målis och bortdömt mål, en missad straff samt en missad slew foot dvs matchstraff... då skulle jag förstå att ni var missnöjda med domarinsatsen vid förlust.
Bara inte BIF vinner? Bara inte Eddie Murphy blir president i USA.
Ni spelar bra ikväll, men samtidigt så säkrar vi hem och låter er ta över spelmässigt. Mycket snurr i sarghörnen ikväll från er. Mitt inlägg var lite dumdrygt ironiskt då ni är bra i en bra match.
Jag ser er som favoriter, med oss, Växjö och Färjestad som utmanare. Måtte vi i te mötas direkt i kvart
7804: jag skäms inte!! Såg inget men 3-16 i sista låter som ni kom undan med en ankfis!! Tror tyvärr inte att Frölunda räcker till denna säsongen men tror heller inte på Saik! Bara inte Bif vinner så skiter jag egentligen vilka som tar det! Hv eller LHC vinner!!
Zappaholic: bara okunniga som tar upp det med teknik som inte funkat!! Fusklunda mm mm så djävla töntigt!! Känner många som håller på andra lag men ingen som tycker Frölunda är speciellt griniga eller ogillar Frölunda!! Du e som en hund el katt människa som måste säga att han inte gillar det ena om den andra gillar det andra!
Zappaholic: det gör det på Bifs forum efter varje match och anledningen till att jag ogillar Bif är uppväxten med massa brynäsgöteborgare som alltid tjötade om hur bra dom var!! Tufft att hålla på det bästa laget när man hade ett lag i Gbg! Nix tyckte jag o Leksand e lika illa!! Men min Man U kompis är från Luleå bor i Örebro men håller på Bif!! PS har aldrig sagt vad jag tycker om Brynäs men han gillar Frölunda🤗
Zappaholic: då 1-0 kommer på en helt galen 2:a så borde det ju stå 1-0 till Frölunda!!! . Alla älskar GBG!! Brukar inte gnälla på domarna men nu blev jag arg!! Och på er sida gnälls det nåt otroligt på domarna och det gör ni varje match!! Förlorar ni är det pga av domarna och vinner ni är det trots dom dåliga domarna!!
Nä nu får det vara nog !!! 0-1 hemma i Borgen mot Shl:s sämsta lag efter 1:a perioden! Chefen o en av bästa kompisarna håller på Leksand så för helvete vänd nu!! Har dessutom bettat att Frölunda vinner med minst 2!!
Apakatt oxå!! Bara 2 poäng mot Dif :( men matchen var jämn och Djurgårn var bra, speciellt i 2:a perren. Hv torskade igen å det var ju trevligt! Måste börja visa lite bättre spel dock!!
Hade ett tag helt givit upp och satt o funderade om jag inte bara skulle skita i hockey o koncentrera mig på pl o fotboll istället o vips pang! pang! och vinst borta mot Mif! Kanske skall kolla ett tag till iallafall!!!
3-2 förlust e str !! Länge sen VF var så bra men det är ju självefaen att man inte vinner en sådan här match där man e bättre laget i samtliga perioder + förlängning!! Får ta dom i slutspelet i stället!!!!
Pissdålig match av Frölunda och då blir det som det blir!!! Bara bjudningar!! Måste lära sig spela enkelt ibland!! Blir inget nytt guld om man spelar så här andefattigt!! Hoppas dom e nedtränade annars fara på färde!! Bara å säga grattis!!
Jämt fram till Bakalas 2:a sen en lång press med 9-0 i skott till Bif men inga mål. Frölunda kommer tillbaka men någon gång kan väl Frölunda spela sarg ut!?? Icke å så får dom tryck pga egna misstag och pang!!! Mål!!! SLARVIGT OCH ONÖDIGT !!
1 period spelad och 1-0! Ser väl rätt ok ut men bjuder på för många chanser! Bif supportrarna tycker domarna e kassa (som alltid) men dom missade 2 Bif utv bara under de första 2 minuterna och sen e det möjligt att VF borde haft minst en 2:a men vafan!!
Head to head möte mot ett heltaggat Örebro blev 5 poäng:) och det känns ju egentligen helt ok!! Synd bara med Sigalets tackling som tar illa, visserligen både axel och ben men han lär nog bli avstängd. Då e det skönt att ha 2 juniorer på väg hem från Kan-nada!!
Segern med 3-1 mot Luleå är i underkant men vafaen Lassinanti räknas ju han oxå! Förstår Luleå att dom tyckte det var konstigt att inte Joel L inte åkte ut tidigare för samma sak, Melarth hade nog en 2:a för Holding innan han åker in o röjer där. Jämnade ut sig om Bakala fick en 2:a för att avsiktligt flyttat målburen ( inte säker på att det var så men troligen) i så fall en helt galen 2:a!!!!
Tack JG för 2:a perioden!! 5-18 i skott på mål och ett konstant tryck från HV och så spikar JG igen! Otroligt bra jobbat! Frölunda får inte falla ihop som dom gjorde i andra för normalt sett sätter HV ett par baljor där. 3 sköna poäng känns dock fantastiskt och så vände KHK på något märkligt sätt!!
Nu var det ett tag sen jag lämnade avtryck på hockeysnack och sen sist verkar det som om att Frölundas pp har givit frukt, jag kunde väl aldrig tro efter tappet av pp spelare så kunde det aldrig bli så bra igen men det är så bra just nu!!!! Men säsongen e lång å det vänder fort men just nu myser jag som Tomten hos Tomtemor:)
Mike.F