Kvällens match sänds tyvärr inte i London trots mängder av sportbaren;) så jag håller tummarna medans jag är ovetandes! Känns som en svår uppgift att tvåla till Skellefteå på bortaplan 2 ggr i rad men att spela som sist mot bk dret går inte iallafall!!!
Mike.F: Kan ge dig info :) Tyvärr låg ni under med 4-0 efter första perioden och ytterligare en förlust dock lyckades ni pytsa in två mål men som sagt det hjälpte inte
Jag flikar in. En riktigt rolig grinig insats där båda målvakterna är väldigt bra. Tufft spel, offensivlusta, full jävla fart framåt, kunde lika gärna ha slutat 9-8.
Domarna är dåliga (åt båda håll) och Trumpälskaren Lasch borde ha fått sig en fet jävla smäll i plytet. Irriterande kille Indijanena är bra på att hålla fast klubban och fejka hakning.
Yoda Marklund: roligt att du skriver att Frölunda hakar!!! Varför skulle det vara konstigt? Frölunda fuskar ju jämt och har alltid domare, domslut, sekretariat och Gud den allsmäktige med sig!! Å Lasch!! Vilken gangster och Hollywood stjärna!! Trump däremot gillar jag inte!!! Over and out from London
det var en jätteunderhållande match helt i publikens smak. Rolig som fan och mängder med heta målchanser, fysiskt spel, grinigt. Vi fick 2 utv när er spelare håller fast klubban och sen låtsas bli hakad, det var inte ni som hakade. ni fick också flera konstiga utv men de mest uppenbara utv släpptes. Dålig match av domarna.
Jag retades bara.
Ha det bra i London. Skulle rekommendera en lång promenad på South bank (södra sidan) från Borough market (mat) österut bort till Tate Modern som är gratis (om du gillar modern konst). Om vädret tillåter. Sen kan du ta London Bridge över till norra sidan och ta höger in på St Catherines dock, en fin marina med bra pubar och matställen.
Yoda Marklund: jag vet att du retas och är djävligt bra på det;) tack för tipsen! Vädret är helt ok o vi bor i Hammersmith. Frugan 50 år idag så vi får se vad det blir? Shopping är jag rädd😁
Mike.F: Tänkte att han är 7-8 back och kanske skall ligga på lite mindre speltid. Iom med hans ålder så kan det även vara klokt i början, kanske växer han in i turneringen då. Det skulle ju varit rätt segt om han gjorde misstaget till 1-1😀
Brynäs borta ser ju svår utav bara katten ut trots att Frölunda är bra borta så är dom numera alldeles borta i Gävle!! Har inte något större hopp om att det ändras ikväll men skam den som ger sig!!
2 perioder spelade av usel hockey där Mattsson kryddade den med en jätteassist till Hollywood!! Funderar på att stänga av och titta på konstsim istället!!!
Mike.F: Gris kan du vara själv. Sundqvist är normalt en renhårig spelare. Nu tar han ett felbeslut. Det går fort därute. Fem välförtjänta minuter och så vände ni matchbilden som annars var vår
Och så ”äckeljävlar” också. Det kan du också vara själv.
Zappaholic: om du läser på ditt egna forum som jag gör så kontrar jag bara det som skrivs där!! Tål inte fiskrens så jag kontrade med nåt dåligt kunde inte komma på något bra!! Kallar gärna Brynäs för Brynäs det brukar jag göra men fiskrens gör mig obalanserad!! Ja jag är vuxen!!!
Mike.F: ja inte i antalet segrar utan det mentala! Att komma ifrån en illaluktande byhåla med ett stort komplex som är så stort att.... Som Norge som vunnit mest men ändå är lillebror! och Looserpool som hade vunnit mest och som skröt om det och sen...eller MFF som vinner mest men ändå alltid skämmer ut Sverige i Europa!! Den lillebrorsan pratar jag om;)