Vid denna tidpunkt normalt sett brukare det vara fullt ös. Hde det varit en normal torsdag hade det varit nedsläpp om npgra minuter. Får gå ut och festa lite i stället.
Vf chefen: står det inte en liten ruta till höger där det står bläddra. man får trycka på den och så kommer man fram till sitt arkiv i datorn där du förmodligen har bilder. så bläddrar du fram till den bild du vill ha och så skall det bara vara att ladda upop den. är den för stor så får du förminska den.
jag tror inte att en bra back inte går att erätta lätt. det är ungefär som att frölunda skulle bli av med ronnie Sundin eller Magnus Johansson. har aldrig hört nåt om den här grönvall. är det en hyfsat bra back eller??
Nu är det ju så att Rhodin ska ersättas nu och inte på sikt. Det finns en back vid namn Robin Jonsson som är mycket lovande. Tyvärr har drabbats av cancer. Han är utlånad till Bofors men spelar givetvis inte nu pga cancern.
BJ: Jo det är klart att man måste ersätta honom detta året. men har ledningen inte haft en enda aning om att han en dag skulle lämna FBK? ja du pengar gör mycket tydligen.
Men det är klart att ni har gjort en hel del bra värvningar. så det kan kanske bli en bra back för er också.
Janne Grönvall är en av dom bästa finska backarna tycker jag! han kommer minst vara lika bra som Rhodin han kommer kanske inte göra så många mål men han kommer vara en bra förstärkning på backsidan! man kan nog säga att kakko och han är bra lika som hockey spelare............
"Janne Grönvall är en av dom bästa finska backarna tycker jag!"
- Hmm håller absolut inte med dig! fast det är bara personligt, hatar rent utsakt Grönvalls spelstil. långsam, klumpig, ingen vidare teknik osv. det är nästan så jag hånar han... rent ut sakt så har jag bättre teknik, och är möjligtvis snabbare på skridskorna, haha :)
fast det är ju som sagt MIN egen åsikt om stackars Grönvall.
en sak är säkert att han inte är en av finlands bästa backar. han är bara 2-3 bästa backen (om man måste jämföra) i Tappara. Både Mäntylä och Luoma är bättre.
men klart att Grönvall kan göra succé i VF, det är bara min åsikt om Grönvall.
finne85: Ibland är man för snabb helt enkelt. Perfekt om du bor i Finland. Då kan du kanske hålla koll vad som händer i Frölunda väg under Silly Season.
svanru: GJ sa nästan ingenting som inte hade med FBK att göra. Dessutom pratar han så endast FBK-fans kunde förstå. Hörde inte vad han sa angående målvakter - han nämde Kapanen i Timrå och någon annan - inte Henke - och det skulle inte förvåna mig om det var Vallenheimo eller vad han heter. Henke hade han inte mycket till övers för.