Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Seriesegern

« · 220525 Till forumet

Seriesegern
Conny säger att miljonen som seriesegrn gav ska investeras i bättre komfort till a laget. Tror ni dom köper en ny Buss eller flyger mer nästa säsong? Rustar upp omklädningsrum el kanske fixar ett trevligt relax avd nånstans. Vad skulle ni vilja ha?
Kommentera

Sv: Seriesegern
Vf chefen: Jag tycker att miljonen skall gå till VF spelarna. Dom har gjort sig förtjänta av det. De har underhållet publiken i så många år nu. Vad tycker ni andra???
Kommentera

Peter72: Den går ju indirekt till spelarna om den investeras i komfort till a-laget. Så mycket tid de ägnar åt hockeyn, är det förmodligen viktigt med bra komfort, man själv vill ju ha en schysst bekvämlighet på sitt arbete.

Om flygresor får laget att vinna fler bortamatcher än bussresor, så har jag inga problem med det. =)
Kommentera

cj80: Var nog lita väl snabb när jag skrev flygresa. 25 personer på ett flyg skulle sluka miljonen ganska fort. Därimot kan jag tänka mig att man spelar bättre i tex stockholm, linköping ( om dom nu behöver åka dit till hösten). Är det någon som vet hurdan klassen på spelarbussen är?
Kommentera

cj80: Spelarna flyger redan idag till de längre bortamatcherna. Gränsen går väl vid Södertälje tror jag.
Kommentera

liepins: jo, det vet jag, jag menade isåfall att de belönas med en flygresa till tex. malmö eller karlstad i såfall
Kommentera

cj80:
Jaha..då är jag med:)

Skulle vara perfekt om vi hittade nån avdankat gammal stormålvakt. Se på Bosse Ahl. Han trivs utmärkt med att hoppa in lite då o då bara.
Kommentera

liepins: nej, jag tror på juniorer...

dessutom så gillar inte riktigt VF LLA (Löfbergs Lila Arena) och inte Malmö Isstadion så mycket heller.

Har de senaste säsongerna gått dåligt där
Kommentera

liepins: Brunetta kanske är ledig :)
Kommentera

Dragan 2k: nej, fy och usch, ska det vara någon transatlantisk, så får vi väl fixa tillbaka Jablonski
Kommentera

« · 220525