Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Sicka Goa Gubbar...

« · 187248 Till forumet

Sicka Goa Gubbar...
TV4 intervjuar Henke och ska visa lite landslagsbilder när han gjorde debut... så visar man bara mål på honom. Hur goa e dom då? hehe... Jag ville ju se vilka goa räddningar han gjorde. Typiskt Tv4.
Kommentera

Sv: Sicka Goa Gubbar...
FreddanVF: Aa, det var ju dåligt, det verkar ju som om dom försöker få det att se ut som att han var dålig, vilket jag inte tycker att han var i alla fall.
Kommentera

FreddanVF: Men det vet du väl vid detta laget att det är DIF supporters hela högen. Jag lovar hade en Dif mv stått så hade det varit pompa och ståt i det inslaget tro mig.
Kommentera

Jo: Där har du helt rätt!
Kommentera

Jo: Fast å andra sidan, hela programmet gick ju ut på att berätta hur fantastiskt duktig Henke är så tycker nog det var rätt okey ändå...
Kommentera

liepins: Jo visserligen men tv4 är lá inte direkt kända att vara neutrala i sin hockey utlåtande. Jag menar att på vissa utav dom kan man lika hjärna skriva dif fan i pannan på.
Kommentera

liepins: men det är ju ändå konstigt att dom visade de bilderna...
Kommentera

Jo: Ja ibland kan man undra om inte DIF äger dem. Men Challe gillar VF och tror det är han som ligger bakom att vi får se så mycket av VF-junisarna som vi ändå gör.
Kommentera

liepins: Jo men det är konstigt än då dom på tv4 gillar ju som sagt inte VF (fins lá ett halvt undantag men jag tvivlar) men dom är dock imponerande av Vf - junisarna. Fast det är ju klart att dom ska och ta lärdom av så hockey sverige överlever.
Kommentera

« · 187248