Silly Season 09/10

« · 1182360 · » Till forumet

Sv: Silly Season 09/10
mmmmmmmm 4-1 :)
Kommentera

Spelar ingen roll vilka spelare VF har, Dump n Chase hockey dog för ca 8-10 år sedan. VF saknar tryggt grundspel, det är just de ja menar hans taktik funkar inte
Kommentera

JBlom: tycker du seriöst att han gör ett bättre jobb en dom andra tränarna vi haft genom åren?
Kommentera

lu93rowa: Ja hoppas verkligen han som tränade Frölunda dom 3 första matcherna kommer tillbaka snart så det blir vinst. Att vi saknar 4 viktiga spelare är ju skitsamma...
Kommentera

Sannes: och läs på WWS så ser du att mer än jag tycker så
Kommentera

Sannes: du ser ju hur de går Dump and chase är hans teknik och då får motståndarna pucken hela tiden
Kommentera

lu93rowa: Så enda orsaken till att du vill att Dahlén skall avgå är att han inte klarar av att leda ett lag i Elitserien för att det är små rinkar..
Ja jag säger då detta..... Jösses.
Kommentera

Sannes: nån bra tränare som klarar elitserien och inte bara med små rinkar som dahlén
Kommentera

lu93rowa: Bara nån annan tränare....hm, då borde ju jag klara av jobbet.
Kommentera

tycker dom borde prova olimb lundqvist och kallio när Lundqvist kommer tillbaka
Kommentera

bra gjort ett mål nu. nu börjar dom kämpa på iaf
Kommentera

Sannes: det är just det de inte gör just nu och bara nån annan tränare som funkar.
Kommentera

lu93rowa: Du säger att Dahlén inte är någon bra tränare för oss, vem vill du ha istället för honom?
Och det finns visst andra lag som spelar bra mycket sämre än oss.
Kommentera

Sannes: jo de har jag men inget annat lag spelar så dåligt som oss så inte blir de mycket bättre. Sparka dahlén han är ingen bra tränare för oss
Kommentera

Svanru: Det har lu93rowa inte förstått....tror jag.....
Kommentera

lu93rowa: Det är många matcher kvar
Kommentera

AH MEN VA I HEL***E HÅLLER DOM PÅ MED!?! 3-0 va fint
Kommentera

AH MEN VA I HEL***E HÅLLER DOM PÅ MED!?! 3-0 va fint
Kommentera

lu93rowa: Om du nu tycker det är så bedrövligt så behöver du ju inte titta på matcherna.
Kommentera

aja vad ska man säga? släng ut frölunda ur elitserien vi platsar ändå inte
eller så SPARKA DALHÈN
Kommentera

ok vi kommer sluta runt 7a i år 1-0 till SAIK!
Kommentera

samma sak idag vi har mycket sämre spel än skellefteå och får mycket mindre chanser
Kommentera

Hahl och pebben spelar inte tror ja inte hahl iaf
Kommentera

ser inte bra ut. vi har tagit upp en spelare till matchen idag och Akk är splitrad
Kommentera

73Sjöbba: Ja, det kan vi väl göra. Du vet väl hur det är, vi badar ju i pengar.
Kommentera

Bissett19: Hoppas jag verkligen inte, vill inte ha hit Nylander.
Kommentera

så här sa han

Snarare EN vecka än sex som han kan bli borta?
- Ja.

Om ens det, alltså
Kommentera

73Sjöbba: Riku själv säger att han kanske spelar imorrn och att inget är trasigt så jag tror hällre på han än tidningen
Kommentera

lu93rowa: Sälj.
Kommentera

73Sjöbba: och vad menar du att vi ska göra med den när hahl är tillbaka då?
Kommentera

qslig: Köp en ny.
Kommentera

qslig: står ingenting på frölundas sida om de :S inte att joel ska vara borta i en månad till heller
Kommentera

T T: Ah ok. Då får man göra plats :).
Kommentera

qslig: Det finns en begränsning för hur många som får vara i båset. Skulle Joel ha stått där måste någon annan gå därifrån, t.ex. massör eller läkare.
Kommentera

JBlom: När jag var i Scandinavium när man mötte Timrå så såg jag när de filmade in Joel på jumbotronen, då han satt på läktaren. Jag vet inte, men känslan jag har är att jag tycker att han som lagkapten skall befinna sig nere i båset och peppa gubbarna, oavsett om han spelar eller inte.
Kommentera

lu93rowa: Inte den blekaste å tror ingen annan vet riktigt än heller. Bättre att hans skada får läka nu så att han kan vara med å spela sin hockey sen fullt frisk.
Kommentera

JBlom: när kommer joel att spela?
Kommentera

qslig: Ja jag saknade tacklingarna. Ett tag satt jag å fundera om Frölunda saknade tuffingar. Såg ut att väga så lätt idag. Men på lördag då jävlar!
Kommentera

JBlom: Djurgården vann rättvist. Är inte så besviken över förlusten i sig utan sättet man genomför matchen på, riktigt dåligt. Den aggressiviteten DIF visar upp vill jag se i Frölunda. Hoppas verkligen Skellefteå får "betala" för dagens insats, för då vill jag se lite jävlar anamma.
Kommentera

lu93rowa: Skitmatch av Frölunda helt enkelt samtidigt som Djurgården var ruggigt effektiva. Tror inte Frölunda hade en puck som studsade med en enda gång medans pucken var som magneter till Djurgårdarnas fördel. Nä nu bryter vi ihop och kommer igen tills på lördag.

Frölunda kommer inte vinna alla matcher i vinter så...
Kommentera

fast vi har ju ändå influensa i laget så de kan ju göra lite men lite bättre kunder dom spelat i första och andra
Kommentera

Honken i målet, rena rama ponken.
Kommentera

0-4 nu fast det var offside
Kommentera

Jensen_12: vad gör de? han är en topp målvakt. dom ska hålla klass hela tiden och inte bjuda på ett 10tal mål på en säsong
Kommentera

lu93rowa: Har du redan glömt hur Honken räddade er mot Timrå senast?
Kommentera

Ut med honken och köp en målvakt som kan hålla bra länge, helt självklart att en målvakt ska ta de skottet men inte då 0-3
Kommentera

Helt onödig utvisning i PP av N andersson
Kommentera

då är hockeykvällen avslutad efter första perioden 0-2 typ 3 minuter mellan målen
Kommentera

« · 1182360 · »