Spelar ingen roll vilka spelare VF har, Dump n Chase hockey dog för ca 8-10 år sedan. VF saknar tryggt grundspel, det är just de ja menar hans taktik funkar inte
lu93rowa: Ja hoppas verkligen han som tränade Frölunda dom 3 första matcherna kommer tillbaka snart så det blir vinst. Att vi saknar 4 viktiga spelare är ju skitsamma...
lu93rowa: Så enda orsaken till att du vill att Dahlén skall avgå är att han inte klarar av att leda ett lag i Elitserien för att det är små rinkar.. Ja jag säger då detta..... Jösses.
lu93rowa: Du säger att Dahlén inte är någon bra tränare för oss, vem vill du ha istället för honom? Och det finns visst andra lag som spelar bra mycket sämre än oss.
JBlom: När jag var i Scandinavium när man mötte Timrå så såg jag när de filmade in Joel på jumbotronen, då han satt på läktaren. Jag vet inte, men känslan jag har är att jag tycker att han som lagkapten skall befinna sig nere i båset och peppa gubbarna, oavsett om han spelar eller inte.
lu93rowa: Inte den blekaste å tror ingen annan vet riktigt än heller. Bättre att hans skada får läka nu så att han kan vara med å spela sin hockey sen fullt frisk.
JBlom: Djurgården vann rättvist. Är inte så besviken över förlusten i sig utan sättet man genomför matchen på, riktigt dåligt. Den aggressiviteten DIF visar upp vill jag se i Frölunda. Hoppas verkligen Skellefteå får "betala" för dagens insats, för då vill jag se lite jävlar anamma.
lu93rowa: Skitmatch av Frölunda helt enkelt samtidigt som Djurgården var ruggigt effektiva. Tror inte Frölunda hade en puck som studsade med en enda gång medans pucken var som magneter till Djurgårdarnas fördel. Nä nu bryter vi ihop och kommer igen tills på lördag.
Frölunda kommer inte vinna alla matcher i vinter så...