mok: Dragan har svarat på vad han ska med sina 250 gig till, men det spelar ingen roll för han hade erbjudandet att hänga med på Sticky Fingers för det 251:a, han missade D-A-D på Sticky Fingers trots att jag erbjöd honom.... D-A-D var sketabra och Dragan missade det 251:a giget hehe...
Intern disk... vet polisen om det.....?
Om nu ÄLSKADE TIMRÅ IK råkar ärva Peter Ström, då är det faan i mig inte mer än rätt med tanke på vad ÄLSKADE TIMRÅ IK har låtit andra ärva....;-) Seså, dela nu med Er av era bländande talanger...hehe Peter Ström.. och senare tar vi gärna några purunga talanger som har skolats och drillats tufft i er snart nya och fina träningsanläggning....hehe...;-)
FORZA TIK..........alltid, alltid............
Sundsvalls Tidning om intresset för Peter Ström från ÄLSKADE TIMRÅ IK's sida.....
www.st.nu/sport/index.php?action=visa_artikel&id=475435
FORZA TIK..........alltid, alltid............
Kan Dunham eller Blackburn vara konkurrenskraftiga alternativ i målvaktsfrågan för Frölunda?
Ingen av dom är dåliga, om man säger så. Dom har väl inte haft så god hjälp i mitt älskade Rangers, men presterat rätt så bra ändå.
Min tanke var väl att vi kniper den som är bäst för dagen som plåster på såren för att dom tar Henke ifrån oss.
Rättvist va?