Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Silly Season

« · 551823 Till forumet

Sv: Silly Season
Paddan:

Vore kanske lite korkat att plocka upp ett oprövat kort från ungdomsleden som ny förste keeper?:)

Är det sant det här så är det onekligen en helt okey ersättare.
Kommentera

Danne_l: Hehe, äh det ska ni väl klara med ert solida försvarsspel. :)
Kommentera

Paddan:

Just ja. Glömde att vi har världens bästa försvarsspel, så vi har inget behov av någon bra målvakt:)
Kommentera

Danne_l: Exakt så. Du kanske skulle knata ner och anmäla dig som frivillig till målvaktsposten? Så är den detaljen löst menar jag. ;)
Kommentera

Danne_l: Fast Bak-Axel kan ni väl avvara och Påhlsson måste ni övertala att återvända till Övik igen så han får komma till en guldkandidat istället för till ett sopgäng ;)
Kommentera

Paddan:

Oj, nu börjar den spetsade hallonsaften tala tror jag bestämt!
Men var lugn. De kommer säkert varva ner så småningom, i Div 2. Då blir Modo ett lämpligt alternativ;)
Kommentera

Chief:

I en tidigare tråd har jag redan utnämnts som en ersättare till Henke. Något med Estrella och chipspåse var inblandat också..hmm.
Kommentera

Danne_l: Äh, lite U-hjälp tar vi gärna emot. Ja, alltså lite halvunga spelare som vi kan kalla för egna produkter. ;) Annars så nöjer vi oss med att låna era bankböcker ett litet tag...
Kommentera

Danne_l: Ursäkta, såg inte det. Associerade bara fritt runt det faktum att ni inte behövde nån bra målvakt.;)
Kommentera

Chief:

Bra och bra. Med tanke på motståndet i elitserien så kan man ju ställa min skotträdda katt i mål och ändå ganska enkelt plocka hem guldet.
Kommentera

Danne_l: Nu tror jag minsann att det är någon som gjort egen sarsaparill, men det visar också att inte bara champagnebubblor går hårt åt huvudet, tydligen gör framgång det också ;)
Kommentera

Paddan:

Framgång är bra för människan. Vem vet? Kanske får ni däruppe uppleva det en dag?;)
Kommentera

Danne_l: Äh, sånt har vi slutat att hoppas på. Vår nya målsättning är minst fyra fiaskovärvningar varje säsong.
Kommentera

« · 551823