Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Silly Season Part 2

« · 235506 Till forumet

Sv: Silly Season Part 2
Dragan 2k: Har varigt roligare att höra:

Per Persson & Jan Jansson....
Kommentera

Dragan 2k: Härligt att höra att du e vettig människa de är inte roligt att MoDo tappar 6-7 spelare varje säsong,om tänkt att ta Guldet någon gång,, men inse att om 50% av detta gäng som jag skrev om nedan kommer hem samtidigt då blir MoDo ett Topplag igen..
Kommentera

saly: Tyvärr är det en verklighet vi lever i. Förhoppningsvis kommer ungdomssatsningen att gynna laget framöver precis som det har gjorts i Ö-vik.
Kommentera

Dragan 2k: Antar att du e VF supporter och det glädjer mig att du försvarar Färjestad i detta fallet..vänta bara tills NHL håven kommer till Götet och värvar sönder dett fina lag..något som EX MoDo Fått gjort dom sista 10åren----
Kommentera

saly: Vad håller du på med? Alla klubbar värvar eller ska man upphöra med den verksamheten. Modo ligger väl inte på latsidan när det gäller den verksamheten heller?
Kommentera

Sebbe: gjör som ni alltid gjör värva sönder era motståndare
Kommentera

Dragan 2k: jo det e ju en av fördelarna, stämmer bra...
Sådana backar e aldrig fel att ha i pp heller, har de bra skott så...

tycker vi i FBK skulle behöva en spelskicklig back med offensiva kvaliteér istället för er...vi behöver ju en ersättare till Rhodin, o dom växer ju knappast på träd om man säger så =)
Kommentera

Sebbe: Visserligen. Det positiva med detta är att man ser vilka spelare man är ute efter. Spelskickliga backar med offensiva kvaliteér.
Kommentera

Dragan 2k: rykten e rykten, va inte för gla´ än...slår alla rykten in får nämligen Modo 3 NHL-svenskar till nästa säsong...
Kommentera

liepins: Jo då Pasi kommer jag ihåg från Timrå.

Statistik då var:

49 matcher, 3 mål, 10 assist, 13 poäng totalt, -1 i +/- och 22 utv minuter. Har för mig Timrå slutade 9:a då.

När det gäller Marek Zidlicky imponerar hans statistik. Statistik för ifjol i den finska ligan:

56 matcher, 11 mål, 29 assist, 40 poäng totalt, +7 i +/- och 107 utvisningsminuter.

Kan bli ett trevligt tillskott...
Kommentera

Dragan 2k:

De bägge skall det jag hört vara liknande Mange i spelstil. Alltså så producerar de en del framåt...
Kommentera

Dragan 2k: Pasi var förbaskat bra hos oss när han spelade här i ES. Jag hoppas att han kommer tillbaka till oss,
Kommentera

Silly Season Part 2
Helt plötsligt har två nya namn dykt upp på rykten för Frölunda inför nästa säsong:

Pasi Petriläinen
Marek Zidlicky

Ska studera deras statistik så får man se vad det verkar vara för typ av spelare...
Kommentera

« · 235506