willysson: Jeg går ud fra at det samme er tilfældet med dig..???? Nej, nu gider jeg ikke mere, er for træt...jeg går i seng nu...det var da hyggeligft at "diskutere" hockey (?) med jer....ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZzzzzzzzZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzetterbergZZZZZZZZZZZZZz
mysmi: Detta var ju helt otroligt vad dom invaderat våran gästbok. Var ochså tvungen att kolla längst upp vad som var fel. Visserligen drog jag lite på mungipan inemellanåt men det hade inte med hockey att göra.
Någon som vet nåt om nya eventuella spelare? Personligen skulle jag vilja se Niklas Nordgren från Timrå i VF. Någon som vet hur han har det kontraktsmässigt?
FreddanVF: Tidningsanka som folk inte har vett att strunta i. Det är säkert lika populärt hos er VF:are att läsa om Magnus Johanssons ev. spel nästa säsong, mitt under pågående slutspel. Låt lagen få fokusera på nuet och slippa försöka reda ut problem som pengahungriga tidningar orsakar...
FreddanVF: Låter inte så kul för oss... Om det stämmer är det ju rätt dåligt att han och agenten nekade i sten att det var nått på gång där. I allafall gjorde Lindman det.
Hoppas att det bara är Silly Season, men som sagt, sällan är det rök utan eld.
Så må Zetterberg i følge din logik være Amerikaner, siden han spiller i Detroit...ok, så siger vi det...han er amerikaner