mangan: Innan det ballade ur till vad folk har för föreställningar om publik på olika arenor och deras förehavnaden, så gick väl snacket med all rätt kring matchen idag OCH herr Vinnerborgs insats. För att inte bli missförstådd ytterligare så ÄR han inte alls nån favorit, jag ville bara ge honom chansen att få nån slags rättvis bedömning.. det är ju svårt när man blandar in andra matcher i resonemanget. Lite glädjande mitt i den alltmer avtagande sorgen är att nån fler än jag och Sannes tycker att han faktiskt var helt OK idag.. med sina mått mätt.. =)
Dream Team: Precis så måste man ju se det. Har aldrig några större förväntningar på Mackan, men idag överglänste han faktiskt de tidigare insatser jag sett honom göra. Vi hade ju honom nästan alla matcher på försäsongen, så man har ju byggt upp ett visst agg mot honom.
Dragan 2k: Nej, men ge dig nu.. jag var faktiskt riktigt förbannad när jag kom hem efter matchen ikväll. Var ju bara tvungen att få spy galla nånstans... =) och det tog ett tag innan jag lugnade ner mig, så det räcker nu, inte ett varv till..
mangan: Jo, jag kan förstå det allt mer ökade agget.. =) Han ingår väl i erat "derbyområde", så ni har väl fått honom på nitlotten, helt enkelt.
Som det utvecklades idag så fick han ju en ganska enkel match att döma. Ett lag spelade hockey, det andra hade svårt att göra detsamma och blev istället tvungna att ta utvisningar vilket Vinnerborg skötte i stort sett utan misstag. Hade kontroll på det mesta som det såg ut, vilket iofs är en rätt stor skräll.. =)
Lite glädjande mitt i den alltmer avtagande sorgen är att nån fler än jag och Sannes tycker att han faktiskt var helt OK idag.. med sina mått mätt.. =)